Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elbilsalget skyter fart igjen


Paal Kvamme

Anbefalte innlegg

Sturle S skrev (32 minutter siden):

Salet i EU auka med 91% for elbilar og 81% for ladbare hybridar i 2019.  Det er omlag same vekst som vi hadde i Noreg for fem-seks år sidan.  Med dei nye bøtene for bilar med for store utslepp – i praksis er ei bilavgift på eksosbilar – og stadig billigare elbilar, er det vel lite truleg at veksten skal verte mindre?  Skal VW selje heile den planlagde produksjonen av elbilar utanfor EU?


De selger 100.000 biler, 1000 av de er elbiler. Neste år blir det solgt 1910 elbiler (av 100.000 totalt). Det tilsvarer "økning på hele 91%". Men salg av elbiler vs total er fortsatt kun 1.91%.
Skal vi snakke om miljøgevinst er den ikkje eksisterande. Om du rekner med EEA tall i snitt er elbiler ca 24% bedre for miljø. Så om du ser totalt biler på veien vs totalt biler solgt vs elbiler vs de er 24% bedre... Rein tipping, men vi kutte CO2 frå biler med 0.01% ut i frå "økning i sal på 91%". Ser vi på CO2 utslip totalt (fly, båten, industri, matproduksjon), så snaker vi om 0.00001% mindre utslipp ved "økning i sal av elbiler på 91% i EU".

Men kven som ønskjer å skrive at vi kutta co2 med 0.00001%? Få vil vere imponert av det.  "økning i sal på 91%" høres så mye bedre, gjør ikkje det?

Når det er sagt, personleg er eg glad at salet auka. Eg er glad vi greier å spare de 0.00001% co2. Men det er viktig å ikkje la seg blende og se virkeligheita slik som den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
20 minutes ago, aomt said:

De selger 100.000 biler, 1000 av de er elbiler. Neste år blir det solgt 1910 elbiler (av 100.000 totalt). Det tilsvarer "økning på hele 91%". Men salg av elbiler vs total er fortsatt kun 1.91%.

Sjå på dei norske tala etter nokre år med slik vekst.  Då ser du at eksponensiell vekst er mektige greier.

20 minutes ago, aomt said:

Skal vi snakke om miljøgevinst er den ikkje eksisterande. Om du rekner med EEA tall i snitt er elbiler ca 24% bedre for miljø.

Når du ikkje ein gong ser at du motseier deg sjølv her, tenkjer eg vi seier takk til deg og sender deg litt singel i posten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (6 minutter siden):

Sjå på dei norske tala etter nokre år med slik vekst.  Då ser du at eksponensiell vekst er mektige greier.

Når du ikkje ein gong ser at du motseier deg sjølv her, tenkjer eg vi seier takk til deg og sender deg litt singel i posten.

Gud, eg trudde eg snakka med ein voksen og oppegåande menneskje. Tydlegvis ikkje. I Noreg elbiler selger betre fordi de koster MINDRE enn tilsvarande eksos. I EU er det motsatt, så enkelt er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min Ioniq plugginn brukte ganske nøyaktig 100L på 5000Km, så det er innafor de 2.2L/100Km som de reklamerer med. Mye mindre forbruk enn den gamle bilen som jeg måtte fylle på annenhver helg, nå holder det med 1-2 ganger i halvåret. Da lader jeg et par ganger i uka og har en langtur innimellom. Så min personlige opplevelse av plugginn-hybrider er at de ikke er fake news.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
19 hours ago, PGRO_490 said:

Eksosmotor. Er det en som går på eksos?

Nei, det er ein som produserer eksos.  Motoren går som regel på bensin, diesel, LPG eller CNG.  Det er populært å kalle dei fossilmotorar, men dei treng ikkje gå på fossile drivstoff.  Ein ting dei har til felles er at dei produserer eksos.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ladbare hybrider bør ha minst 10 mil rekkevidde om en vil at folk skal bytte til de
Med 10 mil rekkevidde kan jeg kjøre 95% på strøm og ville ha kjøpt det med en gang,  vel og merke om det kom til Hilux eller tilsvarende høy bil, foretrekker å sette meg inn i bilen og ikke ned i bilen
 

Lenke til kommentar
On 2/6/2020 at 7:36 AM, Xaphoon said:

Sånn som i Frankrike, der salget hoppet opp til 11% i januar...?

EU kan komme opp i 7-8% allereie i januar i år.  I dei fleste tilfelle inkluderer dette ladbare hybridar, men størstedelen er batteribilar (BEV).
 
Belglia: 5,5%
Danmark: 7%
Færøyene: 6,2% (BEV)
Frankrike: 11% (8,2% BEV)
Tyskland: 6,5% (3% BEV)
Island: 21%
Irland: 4,7%
Italia: 2,1%
Nederland: 7,6%
Noreg: 64% (44% BEV)
Portugal: 11%
Spania: 4,1% (2,2% BEV)
Sverige: 31%
Tsjekkia: 3,3%
 
Og dette er før Tesla, verdas største produsent av elbilar, har komme med si fyrste last til Europa i år!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Xaphoon skrev (På 6.2.2020 den 7.36):

For ikke mange dagene siden ble det hevdet at de tradisjonelle bilprodusentene måtte betale kjempebøter for å holde seg under kravet på 95 gram CO2/km. Tallene fra Frankrike viser at de allerede har klart det.

Kjempebøter på vei: CO2-utslippene løper løpsk for bilprodusentene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 hours ago, uname -l said:

For ikke mange dagene siden ble det hevdet at de tradisjonelle bilprodusentene måtte betale kjempebøter for å holde seg under kravet på 95 gram CO2/km. Tallene fra Frankrike viser at de allerede har klart det.

Tøft!  Har du tala for kvar einskild produsent, slik at eg kan sjekke?  Eg ville tru at enkelte har klart det, men at til dømes Fiat Chrysler har klart det utan hjelp av Tesla har eg svært vanskeleg for å tru.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (2 minutter siden):

Tøft!  Har du tala for kvar einskild produsent, slik at eg kan sjekke?  Eg ville tru at enkelte har klart det, men at til dømes Fiat Chrysler har klart det utan hjelp av Tesla har eg svært vanskeleg for å tru.

Gjennomsnittet var 95 gram i Frankrike i januar. Det var tradisjonelle bilrpodusenter som sørget for det og klarte det helt uten "hjelp" fra andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, uname -l said:

Gjennomsnittet var 95 gram i Frankrike i januar. Det var tradisjonelle bilrpodusenter som sørget for det og klarte det helt uten "hjelp" fra andre.

Eg tvilar ikkje på gjennomsnittsutsleppet for bilar selde i Frankrike, det var påstanden din om at alle bilprodusentane klarde det kravet eg stussa på.  Sidan ingen må betale bøter.  Kravet gjeld pr bilprodusent ikkje pr land.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (4 minutter siden):

Eg tvilar ikkje på gjennomsnittsutsleppet for bilar selde i Frankrike, det var påstanden din om at alle bilprodusentane klarde det kravet eg stussa på.  Sidan ingen må betale bøter.  Kravet gjeld pr bilprodusent ikkje pr land.

Nei, noen gikk sikkert over og noen under og de tradisjonelle produsentene kan da avtale seg i mellom. Poenget var at artikkelen jeg henviste til mente at så og samtlige produsenter ville har problem med å følge kravene og det er herved motbevist. De trenger ikke hjelp av Tesla som solgte omtrent null biler i Europa i januar.

Endret av uname -l
  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, uname -l said:

Nei, noen gikk sikkert over og noen under og de tradisjonelle produsentene kan da avtale seg i mellom.

Dei kan berre avtale å slå saman heile flåten, og då gjeld det i heile EU.  Til dømes har Fiat Chrysler betalt Tesla fleire hundre millionar EUR for å slå saman sin flåte med Tesla.  Veit du om andre store produsentar som har planar om å slå saman flåtane sine?

2 minutes ago, uname -l said:

Poenget var at artikkelen jeg henviste til mente at så og samtlige produsenter ville har problem med å følge kravene og det er herved motbevist. De trenger ikke hjelp av Tesla som solgte omtrent null biler i Europa i januar.

Javel?  No ligg framleis Tyskland godt over 95 gram/km i gjennomsnittleg utslepp.  Er det sant at Frankrike gjekk langt nok under til å oppvege for alt det Tyskland gjekk over?  Bøtene gjeld som sagt alt sal i EU, ikkje berre i Frankrike.  Dersom bilprodusentane berre kunne velje eitt land hadde dei plukka Noreg (vi er med i den same ordninga) og vorte ferdige med det.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (14 minutter siden):

Dei kan berre avtale å slå saman heile flåten, og då gjeld det i heile EU.  Til dømes har Fiat Chrysler betalt Tesla fleire hundre millionar EUR for å slå saman sin flåte med Tesla.  Veit du om andre store produsentar som har planar om å slå saman flåtane sine?

Ja, du har allerede svart på halvparten av spørsmålet. FCA og PSA slår seg sammen. Og FCA har ikke allerede betalt Tesla hundrevis av millioner EUR. Avtalen går over flere år og er selvfølgelig avhengig av hvor mange biler Tesla klarer å selge i Europa.  Det ble solgt over 12 millioner biler i Europa i 2019. Grenser for hvor mye 50-60 000 Tesla-biler har å si.(110 000 i fjor, men ser ut til å bli langt lavere i år).

Sturle S skrev (14 minutter siden):

Javel?  No ligg framleis Tyskland godt over 95 gram/km i gjennomsnittleg utslepp.  Er det sant at Frankrike gjekk langt nok under til å oppvege for alt det Tyskland gjekk over?  Bøtene gjeld som sagt alt sal i EU, ikkje berre i Frankrike.  Dersom bilprodusentane berre kunne velje eitt land hadde dei plukka Noreg (vi er med i den same ordninga) og vorte ferdige med det.

Ja, Tyskland ligger godt over, men det tar tid å fase inn et stort tilbud av elektrifiserte modeller. Så at ladehybrider hadde en vekst på 300%. 

Endret av uname -l
  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, uname -l said:

Ja, du har allerede svart på halvparten av spørsmålet. FCA og PSA slår seg sammen. Og FCA har ikke allerede betalt Tesla hundrevis av millioner EUR. Avtalen går over flere år og er selvfølgelig avhengig av hvor mange biler Tesla klarer å selge i Europa.  Det ble solgt over 12 millioner biler i Europa i 2019. Grenser for hvor mye 50-60 000 Tesla-biler har å si.(110 000 i fjor, men ser ut til å bli langt lavere i år).

Høl?  Det er vel berre i ditt univers at ein salsvekst gjennom heile året "ser ut" til å verte ein nedgang.  Kan du komme på ein spådom om Tesla du har hatt rett i?  Du har spådd dei konkurs nokre gonger til no, hugsar eg.  No er Tesla verdas nest mest verdifulle bilprodusent, og i løpet av året skal dei byggje ein ny fabrikk i Tyskland.

5 minutes ago, uname -l said:

Ja, Tyskland ligger godt over, men det tar tid å fase inn et stort tilbud av elektrifiserte modeller. Så at ladehybrider hadde en vekst på 300%. 

Då er det vel ikkje heilt rett å påstå at alle bilprodusentane klarer å unngå bøter basert på januar-tala?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...