3QZILALL Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Norsk selskap er først ute med lastebiler som bare går på hydrogen [Ekstra] Lenke til kommentar
mkaut Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 "da lastebilen har et batteri på 56 Kw" .. sukk 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) "Solcelleenergien går inn på hovedinntaket på bygget. Etter at energien har blitt invertert til likestrøm kan det tas ut maksimalt 1,25 megawatt årlig." Solcellestraumen er likestraum og må inverterast til vekselstraum, som er det ein inverter gjer. Og måleeininga 1,25 megawatt årleg gjev ikkje mykje meining. Anten produserer dei 1,25 MW peak eller 1,25 MWh årleg. Er ikkje dette Teknisk Ukeblad? Endret 4. februar 2020 av Sturle S 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 mkaut skrev (1 time siden): "da lastebilen har et batteri på 56 Kw" .. sukk Alle hydrogen-elektriske produkter har et lite batteri. 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Det hadde vore fint å om vi fekk vite kva som inngår i utrekninga som ender med 50 kr/kg for hydrogen. I avsnittet under står det at dei aldri kjem til å gå i pluss om ein tek utgangspunkt i kostnadane ved å bygge det. I januar er det generelt få soltimar i Trondheim (ca 5 timar pr dag med veldig låg sol – nesten horisontale panel vil nesten ikkje få sol sjølv på ein skyfri dag), og det har i tillegg stort sett vore overskya, so mykje av straumen må komme frå nettet. Då er det ikkje tale om at dei kjem ned på 50 kr/kg, sjølv om dei (truleg) ser vekk frå investeringskostnadane. Full tank på 33,7 kg kostar minst 2 MWh. (NEL oppgjev 65 kWh pr kg frå inn til elektrolysøren til ferdig hydrogen, og eg trakk frå litt for lågare trykk enn 700 bar, sidan 350 bar er vanleg på bussar. Dersom dei leverer hydrogen ved 700 bar, er kostnaden 2,2 MWh for full tank.) Sjølv om Asko har aldri so mykje overskot om sommaren og netto over året, er det lite sannsynleg at dei produserer nok til eige forbruk om vinteren. Dersom dei har ignorert kapitalkostnadane og heller brukt kva dei ville fått for straumen om dei leverte han til nettet som straumpris, er kanskje 50 kr/kWh mogeleg. Det legg til grunn at dei faktisk har eit overskot av straum heile året etter at alt anna forbruk på staden er dekka, og det er neppe ein realistisk føresetnad. Kor stor er tanken på hydrogenstasjonen? Endret 4. februar 2020 av Sturle S 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Sturle S skrev (21 minutter siden): Full tank på 33,7 kg kostar minst 2 MWh. Fjern 25% du. Du bruker tall med transport mest sannsynligvis. 50kr/kg får du til med en strømpris på rundt 40-50øre/kWh. Er det urimelig å forvente fra solcellene? De sier jo at de har overskudd av strøm kontra hydrogenbehovet. Så nei, de trenger ikke trekke strøm fra nettet for hydrogenproduksjonen. Sitat – Vi har derfor en stor ubrukt kapasitet. Det som ikke fylles på lastebiler går inn som strøm i bygget her, sier Sæther. De har jo tross alt kun Januar-prisene å gå på fra starten av her. Så prisen kan faktisk gå ned innover mot sommeren også, med flere og flere soltimer og mer eksponering på taket der. Endret 4. februar 2020 av oophus3do 1 Lenke til kommentar
Bjørn Eng Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Vet du hva en kverulant er ? ASKO har selvfølgelig ikke peiling på hva de driver med. Morroklumpen. Lenke til kommentar
nicbra Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Problemet er at forfatteren ikke vet forskjellen på kW og kWh. Han vet heller ikke forskjellen på likestrøm og vekselstrøm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå