Iki Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Noiz skrev (39 minutter siden): Kor har dei sagt dette, merkeligt da at den aller siste traileren til spillet som fortsatt vises på siden, fortsatt har desse cinematic scenene. At dei gikk tilbake for å det sko ligne mer er bullshit, alle på blizzcon var storfornøyd med den nye cutscenen, dei gikk tilbake for å spare penger. "today's Reforged Deep Dive panel, the team muses that the original cutscenes for the 2002 launch were compressed down to 240p, but were actually 1080p quality. As such, Blizzard is bringing back the original renders (enhanced) for use in Reforged "way better than you've ever seen them before."" blizzard sin kommentar fra blizzcon 2019. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 7 hours ago, Iki said: Ja? Cutscenes i reforged er jo reforged. De har vel ikke nøyaktig samme grafikken og oppløsning som de hadde i det originale spillet? De sier ikke at de skal bytte dem ut med noe annet. Kreativ tolkning, men direkte løgn. Reforged skal bety ny eller endret i denne konteksten, elles gjer ikkje ordet meining. Dra tilbake under brua med slikt tull. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 13 minutes ago, Iki said: "today's Reforged Deep Dive panel, the team muses that the original cutscenes for the 2002 launch were compressed down to 240p, but were actually 1080p quality. As such, Blizzard is bringing back the original renders (enhanced) for use in Reforged "way better than you've ever seen them before."" blizzard sin kommentar fra blizzcon 2019. Di nevner da ikkje at di dropper di 4 timene med nye cutscenes der? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 12 minutes ago, Iki said: "today's Reforged Deep Dive panel, the team muses that the original cutscenes for the 2002 launch were compressed down to 240p, but were actually 1080p quality. As such, Blizzard is bringing back the original renders (enhanced) for use in Reforged "way better than you've ever seen them before."" blizzard sin kommentar fra blizzcon 2019. Her blander du ting. Rendered cinematics er ikkje in-game cutscenes. Du blande dei to. Sjølv her vise dei og at dei levere ein oppgradert versjon når dei diskutere kva 'Reforged" betyr. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Drunkenvalley skrev (27 minutter siden): Kreativ tolkning, men direkte løgn. Reforged skal bety ny eller endret i denne konteksten, elles gjer ikkje ordet meining. Dra tilbake under brua med slikt tull. Reforged betyr nye karaktermodeller, høyere oppløsning, og kanskje noe andre animasjoner. Det betyr ikke at du får en film. Det virker ikke som du følger helt med. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) 21 minutes ago, Iki said: ... Ok, så det er altså ikkje mogleg å diskutere med deg fordi du drive med direkte løgn. Godt å vite. Endret 5. februar 2020 av Drunkenvalley 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Jeg fikk refundert spillet, jeg regner med at alt skal være "ferdig" når man kjøper et spill men det er det jo ikke så da for jeg klare meg med orginal spillet jeg har på DVD. Selv om de love gull og grønne skoger så er det for sent, jeg hadde foventete bedre kvalitet fra Blizzard men jeg ser de prøver seg å slippe billigst unna og tjene mest mulig penger men den gikk ikke denne gangen etter massiv klaging! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Tåka skrev (16 minutter siden): Jeg fikk refundert spillet, jeg regner med at alt skal være "ferdig" når man kjøper et spill men det er det jo ikke så da for jeg klare meg med orginal spillet jeg har på DVD. Slik har det dessverre aldri vært. Før i tiden måtte man nøye seg med spill som hadde feil og mangler, da det ikke var mulig å gjøre noe med dette. Så ble det populært med expansions og season pass. Det at de nå faktisk tar til seg kritikk, og fikser feil, er ganske mye bedre enn å selge spill som forblir dårlige. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Tenk å være så blizzard fan, må innerst inne være ganske trist når kvaliteten på spillene deres bare går en vei. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) Fantastisk, nå har blizzard også gitt ut ein mode der målet er å ta knekke på mest muligt mørkhuda personer. Skulle ikkje tru di kunne gått noe lavere, men joda. Endret 5. februar 2020 av Noiz Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Har fjernet noen innlegg grunnet personangrep. Diskuter sak ikke person. Eventuelle reaksjoner på moderering skal bli tatt på PM ikke i tråden Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 31 minutes ago, Noiz said: Fantastisk, nå har blizzard også gitt ut ein mode der målet er å ta knekke på mest muligt mørkhuda personer. Skulle ikkje tru di kunne gått noe lavere, men joda. Unnskyld, no er eg ikkje med. Lenke? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) 2 minutes ago, Drunkenvalley said: Unnskyld, no er eg ikkje med. Lenke? Det er noen som har laget ein custom game mode. Og etter Blizzards oppdatering av custom games policyen står Blizzard nå som eiger av denne moden. Endret 5. februar 2020 av Noiz Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Noiz skrev (8 minutter siden): Det er noen som har laget ein custom game mode. Og etter Blizzards oppdatering av custom games policyen står Blizzard nå som eiger av denne moden. Altså bare tull. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Just now, Iki said: Altså bare tull. Jepp, heilt tragisk av Blizzard og gi ut sånne modes. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Just now, Iki said: Altså bare tull. Nja, ja og nei. Eg syns det er litt tullete å sei "Blizzard gjorde x," men dei har absolutt tatt æren med sin nye Terms of Service... Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Det er fint å se at folk beviser mine tidligere påstander om "spillere" Altså folk som er mer interessert i å være sure på internett enn å spille spill. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 2 minutes ago, Iki said: Det er fint å se at folk beviser mine tidligere påstander om "spillere" Altså folk som er mer interessert i å være sure på internett enn å spille spill. Har aldri hatt noe planer om å spille spillet, så da er det bedre å være sur på internett. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 12 minutes ago, Iki said: ... Ok boomer. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Drunkenvalley skrev (Akkurat nå): Ok boomer. Jeg er ikke 80 år gammel, så det stemmer ikke. Jeg vet hva cutscenes er. Jeg klarer å sette meg inn i saken. Jeg klarer å lese hva utviklerne selv har skrevet. Hvorfor klarer ikke du dette? Har du i det heletatt noen plan om å prøve spillet selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå