Mon69 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Prøver videre... Kan noen av dere anbefale et program for overføring av data/bilder fra mobil og nettbrett Saken er: Dette gjelder en IPhone 6 og en IPad Air hvor begge har helt ødelagte skjermer. Begge er låste med pinkode. Jeg finner dog mobilen på PC’n min selv om mobilen er «død» men jeg får da ikke godkjent PC på mobil når denne/skjermen ikke virker Er derfor ute etter et program som feks kan godta at mobilkode kan godkjennes på PC og dermed får lukket opp/godkjent Har googlet og søkt på YouTube, lastet ned og prøvd flere program men uten hell Vet at jeg kan prøve å bytte skjerm og dermed kanskje ha suksess men i steden for å bruke en del penger på å bytte skjerm på en/begge så legger jeg gjerne heller noen kroner i et program som jeg kan få bruk for også senere Jeg har ikke sikkerhetskopier noe sted, som ICloud ol dessverre så jeg må inn på selve telefon/IPad Noen som kan anbefale noe? Takk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 På Android kan man koble en mus til en telefon og få opp musepeker, selv på knust skjerm. Usikker på om det går ann på iOS men du kan jo prøve. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå