Gavekort Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Hei, Jeg bommet på en regning og fikk en purring + gebyr i kort tid etter. Jeg betalte så den andre regningen med god tro om at den første ble refundert. Nå viser det seg at den første regningen ble refundert, men med -100kr i "utbetalingsgebyr". Er dette vanlig praksis, og er det ikke teknisk sett mine penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Du laget ekstra arbeid for noen og må betale for det - teknisk sett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Synsinger er egentlig ikke så interessant for meg. Jeg lurer på om det er lov å gjøre trekk fra penger som aldri hører hjemme hos mottaker. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Gavekort skrev (12 timer siden): Synsinger er egentlig ikke så interessant for meg. Jeg lurer på om det er lov å gjøre trekk fra penger som aldri hører hjemme hos mottaker. Ok. Burde fått med det i første posten da. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Gadden skrev (1 minutt siden): Ok. Burde fått med det i første posten da. Burde være unødvendig ettersom tråden er posta i jussforumet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Gavekort skrev (13 timer siden): Hei, Jeg bommet på en regning og fikk en purring + gebyr i kort tid etter. Jeg betalte så den andre regningen med god tro om at den første ble refundert. Nå viser det seg at den første regningen ble refundert, men med -100kr i "utbetalingsgebyr". Er dette vanlig praksis, og er det ikke teknisk sett mine penger? Ja det er vanlig praksis. https://www.crone.no/b/inkassobransjen-positivt-negativt-eller-uten-omdoemme Endret 4. februar 2020 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå