MiSP Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 I say.... Lyst å forklare...? hvis du vil, så... Jeg synes bare at den tråden her begynner å gå litt vel langt. Har nådd et punkt der jeg mister interessen. morsom historie, for all del, de første 10 innleggene var morsomme. De siste 70 var bare... repeterende. That's why på den annen side, tråden ligger jo i offtopic... for all del, fortsett, jeg bare uttrykker min oppgitthet Aha, nå skjønte jeg bildet ja... Trodde det var noe på bildet som var interressant... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lol på lolen til de som lolet av lolen Lenke til kommentar
PoW Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hahaha! Flaut! Tror jeg må dra en: oLo (oLo: min parodi på LoL) Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 lol på lolen til de som lolet av lolen lol på deg, da! Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Lol! :!: Det skal jeg begynne og si! Neida, trur folk hadde synest at jeg hadde vert en nerda da. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 eh.. hvordan gidder folk og poste i en driit gammel gullkorn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå