above Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Kunne burgeren overklokkes med stock kjøler? Og hva var vcore? Ikke dra det FOR langt nå da... bare litt :!: :!: Fy faen så bra :!: Lenke til kommentar
munky Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Etter å ha lest i denne tråden, titter jeg tilbake da jeg var "ung" (eller for ca 1.5 år siden) Da jeg spilte cs. Hadde spilt -forlenge- og gikk ned for å hente livsnektar aka cola. Der satt gode gamle far, så stoppa jeg opp, vurderte å fragge han. Samme for ikke så veldig lenge siden. Spillte fallout2. Da gikk jeg lenge rundt å små-tenkte "har jeg AP til dette?"Men jeg trur, hvis du gjør noe lenge nok, sammenhengende. Så vil du til slutt "tenke" sånn. Etterhvert bare gå i 100% game mode f.eks Noe lignende skjedde med meg på ett LAN. Hadde sittet med CS en stund, så snudde jeg meg for å fragge kompisen min som satt i stolen ved siden av Endret 16. august 2004 av munky Lenke til kommentar
tundra Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Kunne burgeren overklokkes med stock kjøler? Og hva var vcore? Ikke dra det FOR langt nå da... bare litt :!: :!: Fy faen så bra :!: jajøss, arti tråd det her.. :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) How about a nice cup of "stop quoting"? Noen drar uansett spøken for langt. EDIT: For å tilføye noe i denne tråden: I dag spilte jeg fotball i hagen med noen kompiser, og ballen gikk ut til innkast. Jeg fikk ikke innkastet, og jeg sa: "Men det er min server!". Jeg rettet meg fort opp igjen og sa: "Det er mitt kast!" Endret 5. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 How about a nice cup of "stop quoting"? Noen drar uansett spøken for langt. Hvem gjør? Innrøm at du lo litt? :!: Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når vi snakker om å bli sugd litt for mye inn i spillet: Jeg spilte en del Diablo II for en stund siden, og det var en periode jeg kjente at hver gang jeg skulle flytte meg ville jeg bruke teleport... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 250mb hamburger ja, var den god? (det må den ha verdt) AHAHA :!: :!: Jaja du har god lagrings plass i magen nå da:P hvis ikke så tok du opp stor plass Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 250mb hamburger ja, var den god? (det må den ha verdt) AHAHA :!: :!: Jaja du har god lagrings plass i magen nå da:P hvis ikke så tok du opp stor plass Hvis ikke du får plass, kan du jo komprimere den med WinZip. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 250mb hamburger ja, var den god? (det må den ha verdt) AHAHA :!: :!: Jaja du har god lagrings plass i magen nå da:P hvis ikke så tok du opp stor plass Hvis ikke du får plass, kan du jo komprimere den med WinZip. :!: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvem tar denne? gbuhaqerbtsrzgv 100275902694307764632600 Forutsatt at tallet er base36. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Haha, skal gå på Mc'ern i morra å si: - Skal han en Big Mac - Stor, liten? - Neh, et par hundre megabyte. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvem tar denne? gbuhaqerbtsrzgv 100275902694307764632600 Forutsatt at tallet er base36. ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 He he, har selv greid å tabbe meg ut etter å ha fokusert for mye på et spill eller noe. Spillte mye rollespill i en periode og i når jeg skulle spørre om hvor god en person var, spurte jeg i steden hvilket nivå han var :!: , måtte da bortforklare det at jeg mente på hvilket nivå han spilte i fotball . Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 I say.... Lyst å forklare...? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes hamburgere på gatekjøkken er skrekkelig dyrt.. Du risikerer å brukke nesten 100 lappen på kun 1 burger... Det er for gærlig.. Da kjøper jeg heller kebab for 40 kr, mer mat og smaker minst like godt ! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 250MB hamburger ja, neste gang blir det vel 250GB hamburger. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes hamburgere på gatekjøkken er skrekkelig dyrt.. Du risikerer å brukke nesten 100 lappen på kun 1 burger... Det er for gærlig.. Da kjøper jeg heller kebab for 40 kr, mer mat og smaker minst like godt ! Smaken er som baken Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 I say.... Lyst å forklare...? hvis du vil, så... Jeg synes bare at den tråden her begynner å gå litt vel langt. Har nådd et punkt der jeg mister interessen. morsom historie, for all del, de første 10 innleggene var morsomme. De siste 70 var bare... repeterende. That's why på den annen side, tråden ligger jo i offtopic... for all del, fortsett, jeg bare uttrykker min oppgitthet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå