Gå til innhold

jeg skal ha en 250 mb hamburger!


knutie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha lest i denne tråden, titter jeg tilbake da jeg var "ung" (eller for ca 1.5 år siden) Da jeg spilte cs. Hadde spilt -forlenge- og gikk ned for å hente livsnektar aka cola. Der satt gode gamle far, så stoppa jeg opp, vurderte å fragge han. Samme for ikke så veldig lenge siden. Spillte fallout2. Da gikk jeg lenge rundt å små-tenkte "har jeg AP til dette?"

Men jeg trur, hvis du gjør noe lenge nok, sammenhengende. Så vil du til slutt "tenke" sånn. Etterhvert bare gå i 100% game mode f.eks

Noe lignende skjedde med meg på ett LAN.

Hadde sittet med CS en stund, så snudde jeg meg for å fragge kompisen min som satt i stolen ved siden av :p

Endret av munky
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

How about a nice cup of "stop quoting"?

 

Noen drar uansett spøken for langt.

 

EDIT:

For å tilføye noe i denne tråden: I dag spilte jeg fotball i hagen med noen kompiser, og ballen gikk ut til innkast. Jeg fikk ikke innkastet, og jeg sa: "Men det er min server!". Jeg rettet meg fort opp igjen og sa: "Det er mitt kast!"

 

:blush:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

He he, har selv greid å tabbe meg ut etter å ha fokusert for mye på et spill eller noe. Spillte mye rollespill i en periode og i når jeg skulle spørre om hvor god en person var, spurte jeg i steden hvilket nivå han var :!: , måtte da bortforklare det at jeg mente på hvilket nivå han spilte i fotball :blush: .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I say.... :p

Lyst å forklare...? :dontgetit:

hvis du vil, så... Jeg synes bare at den tråden her begynner å gå litt vel langt. Har nådd et punkt der jeg mister interessen. morsom historie, for all del, de første 10 innleggene var morsomme. De siste 70 var bare... repeterende.

 

That's why :yes:

 

på den annen side, tråden ligger jo i offtopic... for all del, fortsett, jeg bare uttrykker min oppgitthet :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...