FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hehe, lol. Sa selv når vi så på TV'en, på ett eller annet døvt program...: "Sett på Mp5 a!" (MTV) Skulle ikke vært lov.... Sagt mye annet rart også, husker ikke nå Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 :lol: ..Slikt er sykt... sykt... men UTROLIG morsomt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Kunne burgeren overklokkes med stock kjøler? Og hva var vcore? Endret 22. april 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Same- Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Kunne burgeren overklokkes med stock kjøler? Og hva var vcore? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Kunne burgeren overklokkes med stock kjøler? Og hva var vcore? Ikke dra det FOR langt nå da... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lurer på hvor varm kjerna i burgern var.... Kunne burgeren overklokkes med stock kjøler? Og hva var vcore? Ikke dra det FOR langt nå da... bare litt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ikke for å ødelegge moroa, men... Begynner ikke denne tråden å bli *litt* småsliten etterhvert? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har en kamerat som var ute for noe av det samme, han hadde da sittet forran pc-en og surfet i noen timer da foreldrene hans kom hjem. Han gikk da opp og spurte rett ut, "Hva er det til internett?" Tok noen sekunder før de forstod at det var "Hva er det til middag" han skulle fram til Samme person utbrøt senere da han lette etter sekken sin: "har noen sett serveren min?" .. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har en kamerat som var ute for noe av det samme, han hadde da sittet forran pc-en og surfet i noen timer da foreldrene hans kom hjem. Han gikk da opp og spurte rett ut, "Hva er det til internett?"Tok noen sekunder før de forstod at det var "Hva er det til middag" han skulle fram til Samme person utbrøt senere da han lette etter sekken sin: "har noen sett serveren min?" .. Sitter her med tårer i øynene "noen som har sett serveren min?" LOL Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ikke for å ødelegge moroa, men... Begynner ikke denne tråden å bli *litt* småsliten etterhvert? Niet. Er da ikke mer en 6 mnd siden den ble starta.... Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du skulle ha sagt "jeg skal ha en 250gb hamburger" Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nei, du skulle sagt: Jeg skal ha en 250 grams hamburger Lenke til kommentar
KTV Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 det var litt feil ser for det Lenke til kommentar
F0NIX Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Man skal være litt forsiktig med å oppgi feil betegnelse på vekta når man bestiller hamburger! Kan risikere å havne opp med en slik en: The hamburgers are on me Tro om man får gratis påfyll på Colaen der? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Man skal være litt forsiktig med å oppgi feil betegnelse på vekta når man bestiller hamburger! Kan risikere å havne opp med en slik en:The hamburgers are on me Tro om man får gratis påfyll på Colaen der? Yikes! DET var noe til hamburgere... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Sitter her med tårer i øynene Neimen så søtt Lenke til kommentar
monstar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 LOL!!, 250mb hamburger ja...hehe Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Etter å ha lest i denne tråden, titter jeg tilbake da jeg var "ung" (eller for ca 1.5 år siden) Da jeg spilte cs. Hadde spilt -forlenge- og gikk ned for å hente livsnektar aka cola. Der satt gode gamle far, så stoppa jeg opp, vurderte å fragge han. Samme for ikke så veldig lenge siden. Spillte fallout2. Da gikk jeg lenge rundt å små-tenkte "har jeg AP til dette?" Men jeg trur, hvis du gjør noe lenge nok, sammenhengende. Så vil du til slutt "tenke" sånn. Etterhvert bare gå i 100% game mode f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå