Gå til innhold

jeg skal ha en 250 mb hamburger!


knutie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har en kamerat som var ute for noe av det samme, han hadde da sittet forran pc-en og surfet i noen timer da foreldrene hans kom hjem. Han gikk da opp og spurte rett ut, "Hva er det til internett?"

Tok noen sekunder før de forstod at det var "Hva er det til middag" han skulle fram til :p

Samme person utbrøt senere da han lette etter sekken sin: "har noen sett serveren min?" ..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har en kamerat som var ute for noe av det samme, han hadde da sittet forran pc-en og surfet i noen timer da foreldrene hans kom hjem. Han gikk da opp og spurte rett ut, "Hva er det til internett?"

Tok noen sekunder før de forstod at det var "Hva er det til middag" han skulle fram til :p

Samme person utbrøt senere da han lette etter sekken sin: "har noen sett serveren min?" ..

Sitter her med tårer i øynene :laugh: "noen som har sett serveren min?" LOL :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Etter å ha lest i denne tråden, titter jeg tilbake da jeg var "ung" (eller for ca 1.5 år siden) Da jeg spilte cs. Hadde spilt -forlenge- og gikk ned for å hente livsnektar aka cola. Der satt gode gamle far, så stoppa jeg opp, vurderte å fragge han. Samme for ikke så veldig lenge siden. Spillte fallout2. Da gikk jeg lenge rundt å små-tenkte "har jeg AP til dette?"

Men jeg trur, hvis du gjør noe lenge nok, sammenhengende. Så vil du til slutt "tenke" sånn. Etterhvert bare gå i 100% game mode f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...