kaiern Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har tenkt å fikse litt på det død's kjedelige kabinettet mitt..(det er på tide) Men det er en ting jeg lurer litt på hvordan kobler jeg på LED's??? Sikkert et litt dumt spørsmål, men jeg har ikke noe erfaring med dette... Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hvis du ser i elektronikk seksjonen er det masse topics om det..jeg har bl.a annet startet en Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ok.. skal sjekke.. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Har gjort det på mitt Chieftech kabinett, det er kjempe lett. Du kjøper bare leds, deretter tar du ut de gammle, og setter inn de nye akkurat der de gammle var. Bare pass på at du ikke blander + og - . Den beste måten og se forskjell på dette er og se på lengden av kontaktene. Endret 28. desember 2003 av Ahagmann2000 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Hva må jeg gjøre når det ikke er LED's i PC'en fra før da??? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 koble det lengste benet (anode) på LED'en til +5/12 volt (pass på at du har beregnet riktig motstand, eller at de har riktig motstand) det korteste benet på LED skal til svart ledning. jord. hvis du ser inni dioden, så ser du hvilken av delene som er størst, og den største delen (katode)skal være til jord. er ikke dette litt feilpostet? hører vel hjemme på elektronikk? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Men er det noen som har peiling på om det går an å bruke LED's fra en gammel video spiller?? Eller blir det feil?? er ikke dette litt feilpostet? hører vel hjemme på elektronikk? Mulig det, men LED'sa skal jo på en casemod! Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 LED-nerdene henger mer på Elektronikk tror jeg...iallefall 100 vis av topics med "Hvordan og kople leds" der... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ja ja ok, jeg har ikke akkurat vært så mye i denna delen av forumet da.. Men er det noen som vet om det går å bruke LED'sa fra video spilleren??? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ja seff kan du bruke LED's fra en vidoespiller. du kan bruke alle mulige LED's stikk på elektronikk seksjonen så får du mye bedre og raskere svar! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ok... takker for alle svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå