staljin Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei, Tweaktown har en veldig interessant artikel på dette tema. http://tweaktown.com/document.php?dType=ar...article&dId=180 Hilsen Staljin Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: staljin skrev (2002-03-06 00:49):Hei, Tweaktown har en veldig interessant artikel på dette tema.http://tweaktown.com/document.php?dType=ar...article&dId=180HilsenStaljin Bra artikkel! Bekrefter i grunnen hva jeg har trodd også... Har to 40GB 75GXP disker, den første har gått problemløst og gjør det fremdeles som primary master etter 6-7 måneder i en Titan disk-kjøler... Den andre som jeg fikk som erstatning i forbindelse med en garantisak har begynt å bråke etter bare ca. 2 måneder... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Det har jo vert kjent en stund at IBM 75GXP og 60GXP har vert disker med stor feilrate! Snakka med noen folk på komplett og de sa at de hadde opplevd så mye som opp til 50% feilrate på noen partier av 60GXP-serien(40gigen)! Altså at halvpaten av dem har ikke funka i det hele tatt! Den "nye" 120GXP-serien derimot har dem ikke hatt problemer med i det heletatt! /mvh steinih :smile: Lenke til kommentar
staljin Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Hei, Du har rett ang. 120GXP. Har den selv og er STOR fornøyd med den. Ikke noe feil i det hele tatt. Meget stabilt HD til og med ved overklokking. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: steinih skrev (2002-03-15 11:07):Den "nye" 120GXP-serien derimot har dem ikke hatt problemer med i det heletatt! Det har kanskje gått for liten tid til at det kan ha oppstått feil i også denne serien. Håper virkelig at IBM har fått orden på sakene sine, men jeg tror det ikke før jeg ser det! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 har to IBM GXP harddisker.....en på 20 og en på 61,5...... de har alltid gått HEEELT strøkent....' ingen problemer... Maskina står ofte på døgnet rundt, når jeg driver å laster ned mangfoldige filmer samtidig. dvs at harddisken skriver hele tida....... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg hadde emn ibm 41gb 60gxp og jeg bare kjørte drive fitness når den svikta. Funka veldig bra det , jeg mista kanskje noen få mb(tror det var 10mb) men det er jo ikke noe farlig når du har ca. 41gb og ta av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå