Gå til innhold

WD 250gb ekstern - HVOR?

klilleng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett, PSData...

Du kan vel sjekke rundt sjæl, og ikke la andre gjøre den (enkle) jobben?

PSData forhandler den ikke engang. Flott å bare svare i hytt og gevær på noe du tror du har peiling på. Jeg spør selvsagt fordi alle de vanlige butikkene viser den som utsolgt, ikke fordi jeg ikke gidder å sjekke.

Lenke til kommentar
PSData forhandler den ikke engang. Flott å bare svare i hytt og gevær på noe du tror du har peiling på. Jeg spør selvsagt fordi alle de vanlige butikkene viser den som utsolgt, ikke fordi jeg ikke gidder å sjekke.

Jeg fikk selv denne harddisken til jul, kjøpt på PSData. Sist jeg sjekka, like før jeg svarte på innlegget ditt, så var harddisken der...

Nå har de den ikke på Komplett heller :no:

Endret av NMI on XTC
Lenke til kommentar
Komplett, PSData...

så derfor må du klage på han som kanskje kunne gi et hint på hvordan du bør finne det ut?

spør man dumt så får man dumme svar

bertie

Lenke til kommentar
Komplett, PSData...

så derfor må du klage på han som kanskje kunne gi et hint på hvordan du bør finne det ut?

spør man dumt så får man dumme svar

bertie

Jeg VET de ikke har den på de "vanlige" nettsjappene. Derfor lurte jeg på om noen visste om noen ANDRE, f.eks. noen små, "ukjente" nettbutikker, som tilfeldigvis hadde på lager. Men det ser ut til at den er helt utsolgt inntil videre. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...