aquafrank Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Hei, min mor har ett nettbrett hun bruker mye. Oppdaterte Chrome i går, etter litt protester. Vanligvis endrer ikke mye av det synlige seg, men denne gangen gikk det ikke helt som jeg lovet ? Tidligere hadde hun google som startskjerm, der 8 ofte brukte sider lå lett synlig. I tillegg lå de seneste bokmerkene listet nedover siden. Nå kan artikler fra nyhetsbildet vises der bokmerkene lå Sistnevnte er nå borte fra brettet, og det er mildt sagt tungrodd for henne å gå inn på "prikkene", bokmerker, bla seg til bunnen, når det kunne vært der det var. I tillegg sliter jeg med at nettleseren ikke lukker seg når siste fane lukkes. Konstruktive tips mottas med takk!! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Du får ganske enkelt lære deg å leve med å ha "skylda", og hun får lære seg å leve med de små trivielle endringene hun nå har opplevd i livet. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Du kan legge bokmerkene rett på 'startskjermen' (altså før du åpner nettleseren i det hele tatt), hjelper det? Hold fingeren nede på 'startskjermen' for å få opp menyen. Velg "widgets", finn Google Chrome og legg til bokmerke-widgeten. Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Kynxx skrev (11 timer siden): Du får ganske enkelt lære deg å leve med å ha "skylda", og hun får lære seg å leve med de små trivielle endringene hun nå har opplevd i livet. Takk, det var ett søkkanes konstruktivt forslag.... :utakt skrev (9 timer siden): Du kan legge bokmerkene rett på 'startskjermen' (altså før du åpner nettleseren i det hele tatt), hjelper det? Hold fingeren nede på 'startskjermen' for å få opp menyen. Velg "widgets", finn Google Chrome og legg til bokmerke-widgeten. Startskjermen er allerede full den Er når hun finner noe nytt å bokmerke at "problemene" oppstår - jeg har forøvrig ikke mulighet til å sitte å rydde brettet hennes alt for ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå