Biggus Dickus Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Hvor får en kjøpt et fint lite vanntett telt til en fornuftig pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Art-Vandelay skrev (9 minutter siden): Hvor får en kjøpt et fint lite vanntett telt til en fornuftig pris XXL har et greit utvalg. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Finn.no Folk selger ofte lite brukte telt fordi de fant ut at det var for lite. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Art-Vandelay skrev (3 timer siden): Hvor får en kjøpt et fint lite vanntett telt til en fornuftig pris Hva anser du som en fornuftig pris? Og hva er bruksområdet? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Øystein skrev (På 2.2.2020 den 16.20): XXL har et greit utvalg. Er ikke så glad i xxl, kjøper helst ikke noe der Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Fjellsport bør ha et bra utvalg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Art-Vandelay skrev (5 timer siden): Er ikke så glad i xxl, kjøper helst ikke noe der Eneste sportsbutikken som ikke kommer til å gå konk med det første Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Rull m søppelsekker koster 15 kr elns Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Fant et for litt siden, billig og bra et Lenke til kommentar
Vod0 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Helsport.no, fantastiske telt men litt dyre. I gjengjeld så har du et telt i 20 år om du tar vare på det, og det er lite å si på kundeservicen til helsport. Får du rift i teltet eller knekker en stang, så fikser de det ganske så kjapt. Greide å rive opp dunposen min fra helsport, gikk 2 uker fra jeg sendte den inn til jeg fikk den tilbake ferdig reparert uten å betale noe 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/telt/popup-telt-2000039917 Popup-telt. slipper alt styret. Lenke til kommentar
Vod0 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Spørs jo helt hvor du skal bruke det, ser ut som en fallskjerm det der. Ville ikke overlevd en fjelltur. For å anbefale telt bør vi jo egentlig vite hvor TS skal bruke teltet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Biltema sitt er sikkert bra nok for hagen og på biltur, men ikke for fjellturen Men det er heller ikke noe poeng å kjøpe noe dyrt om du blir med kun den dagen Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Som flere skriver; du må beskrive hvor/hvordan du skal bruke det for at du skal få noenlunde fornuftige svar. Det finnes telt alt i fra gratis til flere titalls tusen. Alle er ikke like gode til alt. Med litt kunnskap og øvelse trenger du ikke mer enn en presenning og snor. Masse videoer på YouTube om denslags. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 For dagsturer med klar himmel så trenger man kun en sovepose Har sovet ute om vinteren i kun sovepose, under ett tre Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Dubious skrev (2 timer siden): For dagsturer med klar himmel så trenger man kun en sovepose Har sovet ute om vinteren i kun sovepose, under ett tre Om vinteren kan jeg såvidt forstå det, bortsett fra kulda, men om sommeren, kryper det ikke masse saksedyr og alskens biller inn i soveposen? Jeg har dog lekt med tanken å kjøpe sånn hengekøye med overtrekk og/eller myggnetting. Det virker enkelt og lettvint, mindre å dra med seg enn et helt telt. Kanskje litt styr å få opp, men får vel ikke vært så mye mer styr enn med et telt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Tror ikke krypdyrene ville bo inne i fjertehulen din ? Har kun en natt på barmark uten telt, men det gikk fint Har flere netter i telt, uten bunn, på barmark Har vurdert hengekøye, men jeg sover på siden så det er ikke så aktuelt for meg, selv om noen sier at det går fint å ligge sidelengs Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Vel, har hørt at det har skjedd hos andre før ^^ Finnes visst egnede hengekøyer til formålet. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg har ganske mange døgn med overnatting på barmark bak meg, har egentlig aldri merket noe til biller, saksedyr og sånt i soveposen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå