Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes benz, bluetooth?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en mercedes benz cdi c200 2008 modell (w204). Her har jeg to ulike problem jeg ønsker å løse.

Jeg oppnår såvist 50% lyd volum i forhold til radioen gjennom aux kabel. Ingenting galt med kabel eller telefon. Men virker som lyd signalet gjennom hullet er svakt. Håpte noen hadde en løsning for å booste dette signalet.

Også samtidig lurer jeg på om det er mulig å koble til bluetooth. Sånn jeg kan bruke det isteden for hele kabelen. Men der ønsker jeg jo også å oppnå forholdvis samme lydstyrke som radioen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (3 timer siden):

Du har skrudd opp volumet på mobiltelefonen? Noen telefoner har lavt volum for å beskytte hørselen når man bruker hodetelefoner.

Bluetooth burde gå fint det. Blir enklere om du har en USB port tilgjengelig for strøm så du slipper å oppta sigarettenneren.

Ja mobil volum er på fullt. Har lest mye på nettet at dette er et problem med mercedes generelt. Satt å vurderte å kjøpe en noe for å booste signalet som kobles på aux kabelen, men er litt redd det kanskje ikke er rette valget.

Har også kjøp skikkelig aux kabel å testet med forskjellige telefoner for å finne problemet. Kan d muligens være en bryter som styrer maks volum gjennom aux kabelen bakkom interiøret?

Endret av Leonhardrene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...