Leonhardrene Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Hei, jeg har en mercedes benz cdi c200 2008 modell (w204). Her har jeg to ulike problem jeg ønsker å løse. Jeg oppnår såvist 50% lyd volum i forhold til radioen gjennom aux kabel. Ingenting galt med kabel eller telefon. Men virker som lyd signalet gjennom hullet er svakt. Håpte noen hadde en løsning for å booste dette signalet. Også samtidig lurer jeg på om det er mulig å koble til bluetooth. Sånn jeg kan bruke det isteden for hele kabelen. Men der ønsker jeg jo også å oppnå forholdvis samme lydstyrke som radioen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Du har skrudd opp volumet på mobiltelefonen? Noen telefoner har lavt volum for å beskytte hørselen når man bruker hodetelefoner. Bluetooth burde gå fint det. Blir enklere om du har en USB port tilgjengelig for strøm så du slipper å oppta sigarettenneren. Lenke til kommentar
Leonhardrene Skrevet 2. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Complexity skrev (3 timer siden): Du har skrudd opp volumet på mobiltelefonen? Noen telefoner har lavt volum for å beskytte hørselen når man bruker hodetelefoner. Bluetooth burde gå fint det. Blir enklere om du har en USB port tilgjengelig for strøm så du slipper å oppta sigarettenneren. Ja mobil volum er på fullt. Har lest mye på nettet at dette er et problem med mercedes generelt. Satt å vurderte å kjøpe en noe for å booste signalet som kobles på aux kabelen, men er litt redd det kanskje ikke er rette valget. Har også kjøp skikkelig aux kabel å testet med forskjellige telefoner for å finne problemet. Kan d muligens være en bryter som styrer maks volum gjennom aux kabelen bakkom interiøret? Endret 2. februar 2020 av Leonhardrene Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Etter litt rask googling så ser det ut til at folk kjøper forsterkere. Tilsynelatende vanlig Merchedes problem ja. Ikke vurdert å bare bytte hele spilleren da? Koster ikke så mye for en med integrert bluetooth. Men muligens vanskelig å bytte på Merchedes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå