AshtraY Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) hei, eg har dette skjermkortet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=6&s=pl (kortet er ikkje for salg lenger..men eg fann det på demo sida..Eg har ikkje kjøpt den demo brukt!) som eg kjøpte for litt over eit år sidan. eg har testa litt og funne ut at det er skjermkortet som skaper mykje støy i kabinettet mitt(sjå signatur) Eg har rensa den for støv men til inga nytte eg har klokka skjermkortet også, men tviler på at det har noko med saka og gjere. kan ikkje huske at skjermkortet mitt bråka i det heile då eg fekk maskina.. men no i dei siste månadane har eg høyrt en del meir støy. og av og til i oppstarten er det en slaks skrape lyd.. vanskelig å forklare skal kanskje få nytt skjermkort til nyåret men det er usikkert. er det noko måte å få fiksa problemet? eller er det berre slik? takker for svar Endret 28. desember 2003 av AshtraY Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hvis lyden har kommet i ettertid som du sier, må det jo være noe galt med viften? Kan være et kulelager som har røket eller noe. For og løse det kan du jo kjøpe en annen kjøling til kortet, men så lenge du mistenker at det er noe galt med kortet ville jeg prøvd og snakke med de der du kjøpte kortet og høre hva de sier Endret 28. desember 2003 av suzze Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 hmm..kan vere vifta som er ute å køyre sjekka litt på komplett.. ei skjermkort vifte til 100 kr kan vel fint være ein fåreløpig erstattar i ein månad eller 2? dunno Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ja det burde vel gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå