HelenaN Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Takk for en veldig hyggelig og stemningsfull tur! Brukte bare Lensbaby Edge 35 denne gangen. Hadde ikke brukt det på mange månader, så det var moro å "leke" litt og det ble mange bilder. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Jeg har ikke funnet en måte å slette min bildetråd på. Kanskje vi kan døpe den om hvis jeg er med neste gang... Her er mine bilder i alle fall. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2020 Er ikke sikker, men jeg tror man bare har noen timer på seg for å redisjere før tråden/inlegget blir "låst". Vi kunne prøve å kontakte moderator og be dem slette tråden. Ser det er en "Contact us"-link lengst ned på siden. Tenkte først gjøre det, men kom på at det nok bare er du som kan siden det er din tråd. Eller bare la det være slik det er, du får bestemme. Det spiller ingen roll for meg. Flotte bilder! Fint lavt perspektiv, lys og detaljer i nr 2. Nr 3 er lekkert abstrakt og kattebildet koselig. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Hei. Nå har jeg skrevet til Kontakt oss og bedt om å få slettet tråden, så får jeg se hva de svarer. Bildene våre er veldig ulike, Helena. Lensbaby Edge gir et helt annet mykt uttrykk og perspektiv - fint! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Takk for turen i går! 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Hei og takk for fin fototur. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Endret 4. februar 2020 av RambaZamba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå