G Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Først ryker komfyren før nyåret. I dag røk vaskemaskinen, men den har til gjengjeld vært en sliter som har gjort jobben sin i snart 14 år, pga vi spanderte på børsteløs motor. Forresten en Bosch Logixx 8, feilkode F43, som garantert enten er trommel har kilt seg (noe den ikke har), motor eller styring av motor et gåen. Hører et relé, tikke inn og ut uten at motor griper tak. Ingen motorlyd noen gang. Tror jeg styrer unna alt som kommer løpende ut fra Bosch, Siemens og hva heter de andre merkene fra samme fabrikk? Har vært litt for mange ting jeg har mislikt. Med unntak av denne Bosch'en da, som jo har gjort jobben. Tipper den har kostet kr 500 i året å eie til den tok kvelden. Eller kanskje noen tiere lavere pr. år. Andre tilsvarende tall kr 42 pr. mnd. Eller kr 1,40 pr. døgn. Obs! det var uten strømforbruket ved bruk. Montro hva den neste Murphy'en blir, og hvor mange uker må det maksimum gå før man ikke kan si at Murphy's lov hadde gyldighet her? ? Det skal ikke være noen kjent feil med EL-anlegg. Er jordfeilautomater på begge rekkene også. Endret 2. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 En vaskemaskin som har holdt i 14 år vil jeg si er unntatt Murphy's lov. Kjipt at det skjer rett etter januarsalget da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå