TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Scarvo skrev (7 timer siden): Se mitt forrige innlegg. Der ser du tannbørsten på hjørnet av vasken. Første runde da var det greit å gjøre det sånn, siden det var vanskelig å se på det siste bilde i første runde at det faktisk er et sykehus. Men denne gangen, var det ganske synlig i siste bilde, da er det ikke nødvendig og gjøre det sånn, med å beskrive at det er en tannbørste i bilde. Med andre ord, hvis det er vanskelig å se hva som er på bilde, det er da man må beskriver hva det er. Hvis det er ganske synlig da trenger man ikke å beskrive bildet. Siden det er ganske synlig i ditt siste bilde i andre runden, det er da neste man som skal ta det, ikke du. Bare hvis det hadde vært vanskelig å se tannbørsten, og at du beskriver at det faktisk er en tannbørste der, da hadde du vunnet andre runden også. Det er derfor jeg aksepterte din siste bilde i første runden. Endret 25. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Scarvo skrev (10 timer siden): Bad Jeg fant tannbørster! Skal jeg ta enda en gang eller vil du velge nå @TheDarkSapling - SCM? 6 Endret 25. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Så klart kan jeg ta neste. 1 Vi skal frem til kosebamse. Og vi starter med denne: Endret 25. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Beklager men jeg skjønte ikke hvorfor jeg fikk kritikk av deg her? Handler ikke tråden om å finne frem til noe på kortest mulig tid? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Scarvo skrev (43 minutter siden): Beklager men jeg skjønte ikke hvorfor jeg fikk kritikk av deg her? Handler ikke tråden om å finne frem til noe på kortest mulig tid? Ikke tid, men på minst mulig poster. Så ja. Jeg forklarte jo hvorfor. ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Ok. Kritikken går altså ut på at jeg skrev "jeg fant tannbørsten" Mottatt. Ny oppgave. Vi skal frem til en chipspose. Endret 26. mars 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå