TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Denne leken har likhet med Wikipedia-Leken. Bare at dette er et bilde utgave. I denne leken skal jeg poste et tilfeldig bilde. Neste person skal se etter et ting/noe i bildet, så skal man poste et nytt bilde av det man fant i bildet over seg, som blir (forhåpentligvis) et steg på veien mot bildet av et Sykehjem. Så gjør nestemann det samme. Det trenger ikke å være helt prikk lik bilde av Sykehjemet, så lenge det er under samme tema i det bildet. Når noen kommer til bilde av Slottsparken skal de poste et ny tifeldig bilde, selvalgt bilde. Jeg gir meg selv æren i å starte med dette bildet: Vi skal frem til: Den som vinner skal også bestemme hvilken bilde man skal komme fram til. Maksimalt 20 forsøk før en runde er "tapt". Legg gjerne med et tall når du poster bildet, eventuelt skriv i parentes om hva vi skal frem til, bare hvis bildet er uklart/utydelig. Nytt: Hvis det er vanskelig å se hva som er på bilde, det er da man må beskrive hva man skal frem til. Hvis det er ganske synlig da trenger man ikke å beskrive bildet. Hvis i det tilfelle at siste bilde er uklart, da må det beskrives, dermed vinner også h*n som postet det bildet også. Hvis den siste bilde er ganske synlig hva man skal frem til, da vil neste man vinne runden. Endret 25. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) 3 Endret 2. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Så hvis jeg har forstått rett, så er poenget med tråden at man i bildet som brukeren over poster skal finne ting som fører oss nærmere oppgaven? (sykehjem i dette tilfellet). 4 Bygning. Endret 3. februar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Scarvo skrev (2 timer siden): Så hvis jeg har forstått rett, så er poenget med tråden at man i bildet som brukeren over poster skal finne ting som fører oss nærmere oppgaven? (sykehjem i dette tilfellet). Du har forstått helt rett. ?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 5 TAXI Endret 4. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2020 7 Pasient Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) 8 Sykeseng Endret 9. februar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Nå tror jeg at vi begynner å nærme oss målet. 9 Pleie Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 11 Rullator. Og da var første runde komplett! Bildet er fra et sykehjem i Tromsø Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Scarvo skrev (1 time siden): 11 Rullator. Og da var første runde komplett! Bildet er fra et sykehjem i Tromsø --forkortet ned-- Da skal du starte nete runde. ? Endret 21. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Ok. Vi skal frem til bilde av en tannbørste. Og vi begynner med... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Den kan bli vanskelig. ? Men vi kan prøve. ? Mannskap Endret 21. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Vindu Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 (endret) Bad Jeg fant tannbørster! Skal jeg ta enda en gang eller vil du velge nå @TheDarkSapling - SCM? Endret 24. mars 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2020 Scarvo skrev (36 minutter siden): Bad Jeg fant tannbørster! Skal jeg ta enda en gang eller vil du velge nå @TheDarkSapling - SCM? Jeg klarer ikke å finne tanbørsten i mitt bade bilde. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Se mitt forrige innlegg. Der ser du tannbørsten på hjørnet av vasken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå