mhans Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Hva er et godt alternativ til Oslo Motor Show? Jeg ønsker å gi en person i 60-årsgave et helgeopphold i Oslo med adgang til Oslo Motor Show 2020. Eneste problemet er at datoen passer ikke. Hva blir det beste alternativet til dette? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Dette skal vel holde hardt for å passe, men det beste tipset mitt er Bilsport Elmia. Her er det en 41 000 kvadratmeter med nyere modifiserte biler, urørte klassiskere og modifiserte klassikere. Hvis din 60-åring er interessert i amerikanske biler tror jeg dette er helt gull. Ulempen er at det arrangeres i påsken da folk gjerne har andre planer. I tillegg er det ikke i Oslo, men i Jönkoping, 4,5 timer i bil fra Oslo http://www.custommotorshow.se/ Ellers så kan du jo holde øynene åpne for ulike utstillinger her og der, men det er jo ikke like store arrangerementer som Oslo Motor Show. Endret 2. februar 2020 av ChristR 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå