above Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei.. Hver gang jeg starter maskina mi og når jeg kommer inn i Windows så kommer Programfil-mappa automatisk opp..Hva skal dette bety?? Jeg har restartet flere ganger, men det hjelper ikke..Hva må jeg gjøre?? Programfilmappa ligger ikke under oppstart heller Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det høres ut som et forsøk på å starte et prog med ufullstendig bane. Se etter nye programmer i 'Oppstart/Startup', 'Run' i registeret og eventuelt via MSConfig. Om du kontrollerer banene til disse så bør du finne plagen der. Lenke til kommentar
above Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Det høres ut som et forsøk på å starte et prog med ufullstendig bane. Se etter nye programmer i 'Oppstart/Startup', 'Run' i registeret og eventuelt via MSConfig. Om du kontrollerer banene til disse så bør du finne plagen der. Har sjekket oppstart i Msconfig, men den er ikke der heller Noen flere forslag?? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har du også sjekket regtisteret under 'HK_C_U & HK_L_M\microsoft\windows\currentversion\run\' ? Lenke til kommentar
above Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har funnet ut av det alle sammen Det var Steam som laget problemene. Tusen atkk for hjelpen dere Ps; Spesielt takk til Cerwell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå