zaekro Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Hi. Var på verkstedet i går for diagnose på en varsel lampe, viste seg at det var noe feil med gasspjeldstuss så de renset den for sot men det ble ikke bedre. Bilen er en Opel astra g-cc 2002. Så neste skritt var a bytte ut helle enheten med en ny og det vil koste nesten 9500,- noe som jeg håper har en god diy margin om så lar seg gjøre. De nevnte at bilen måtte programmers etter utskiftet, noe som er et hinder for meg med obd2 med alle derivater der plus kode som eventuelt må endres. Så jeg lurer på om det mulig å gjøre dette selv for under 4000,- inklusiv innkjøp gasspjeldstuss enhet, obd2 kabel og programvare help, evt. annet. Takknemlig for eventuelle svar. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Har du hørt med flere verksteder? Lenke til kommentar
zaekro Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2020 Om hva som er galt mener du? Nei, har ikke gjort det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg tenkte på prisoverslag. Det kan være store variasjoner der. 1 Lenke til kommentar
zaekro Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Ringte rundt men det var mer eller mindre den same prisen. Ingen huggere eller hadde deler. Så da blir det verksted istedet fir diy. Uansett takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå