erlingre Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Jeg fikk i dag beskjed om at NextGenTel stopper ADSL-abbonementet vi har hatt pga. at Telenor avvikler kobbernettet i mitt område. Det blir saynnsynligvis lagt fiber her om noen mnd, men ADSL vil bli sagt opp om bare 12 dager! Jeg tør heller ikke stole på at jeg faktisk får fiber da dette er et lite attraktivt område for utbygging, men en leverandør ringte rundt og virker positiv til utbygging. Jeg har i dag ip-telefon via NextGentel. Er det mulig å få til 4G-basert mobilt bredbånd + ip-telefon? Vet noen om det finnes muligheter for å "viderekoble" fasttelefonnummeret til et mobilnummer uten å ha noen fysisk ip-telefon eller ruter med slik funksjonalitet? Hvis det hadde vært en mulighet kunne det gått an inntil fiberbasert bredbånd hadde vært på plass. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Ja Telenor ordner det for deg og har leveringsplikt på tale, men du får ikke beholde fastnettnummeret dessverre. Mulig du kan få det tilbake når fiberen er på plass. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Bare flytt nummeret til hvilken som helst operatør så viderekoble det til mobilen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå