Notfree Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) Jeg er på utkikk etter ny bil (brukt bil) rundt 50-60 kroners klassen. Mine foreldre sier jeg aldri må finne på å kjøpe en bil som ikke er understellsbehandlet. Jeg sier at dette ikke er vanlig, men at man klart kan sjekke for rust. Hvor vanlig tror dere at en bruktbil på 50k klassen på markedet er understellsbehandlet? Endret 31. januar 2020 av Notfree Lenke til kommentar
czr Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Om du søker på understellsbehandlet på finn under biler, så finner du faktisk en del. Spørsmålet er hvor godt understellsbehandlingen er fulgt opp. Korriger meg gjerne her, men jeg har forstått at biler bør understellsbehandles annenhvert år, ihvertfall hvis det brukes lanolin. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) Har jo og utrolig mye å si hvor i verden bilen har vært brukt. Solgte nylig en 2006 modell som var helt strøken i understellet til tross for at den aldri har vært behandlet. Den har alltid levd i nordnorge men vet at samme biler sørpå er klar for huggeren om de ikke har vært behandlet. Men det er jo bare å gløtte under bilen før du kjøper den. Endret 31. januar 2020 av Complexity Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) Er såklart I Bergen hvor de spruter ut salt og lake ved 4 pluss grader Tusen takk for svar! Endret 31. januar 2020 av Notfree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå