akelbo Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Ny Final Fantasy VII Remake-trailer gir glimt av Red XIII og Cloud i kjole Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 2 ting. HÅPER dem innfører flyet på kartet, men den musikken. Also. Hva om dem skal sjokke oss og la ****** overleve?! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Nå vet eg minst en kommer til å dø, hadde håpet på ein happy happy ending. Spoiler! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 I need this, and I need it yesterday! Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Blir gøy å spille dette om en 8-10 år når det er ferdig. Er combat likt FFXV? I så fall er dette hard pass! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Det kommer ut 10 April. Usikker på hvorfor du sier 8-10 år. Combat blir en miks mellom turn by turn og active combat, men jeg har hørt rykter om at man kan sette den til hard turn by turn, i så fall blir det bra. Om det blir mer likt nyere FF så holder jeg meg unna jeg også. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Håper det blir lansert på PC, gidder ikke å kjøpe konsoll for et spill. Jeg kjøpte en xbox da jeg hørte om nyheten første gang, den har stått i boksen og støvet.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 1 hour ago, Puro said: Det kommer ut 10 April. Usikker på hvorfor du sier 8-10 år. Combat blir en miks mellom turn by turn og active combat, men jeg har hørt rykter om at man kan sette den til hard turn by turn, i så fall blir det bra. Om det blir mer likt nyere FF så holder jeg meg unna jeg også. Bare enn liten del som kommer 10. April. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Det blir så syyyykt antiklimaks å måtte vente på neste del. Har skjønt det som at første del kun fokuserer på Midgard. Synes egentlig resten av spillet er gøyere. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 7 hours ago, Sir-Allistair said: Det blir så syyyykt antiklimaks å måtte vente på neste del. Har skjønt det som at første del kun fokuserer på Midgard. Synes egentlig resten av spillet er gøyere. Ja, men trur di legger til ein del nytt innhold også, så blir spennende å sjå kor mye di gjer ut av det, men Midgard delen kommer hvertfall til å vere mye lengre i remaken enn i orginalen, så trur fortsatt det blir ein del timer. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Har de Hender så kjøper jeg det med en gang. Så håper jeg Firem Emblem for Føtter i Remaken!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå