Knofle Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har tenkt å sette inn en vifte i toppen til i dette kabinettet... Kabinettet er blankt, og jeg lurer på om det er noen som har forslag til åssen jeg skal gå fram... Er litt redd for å ripe.... Lenke til kommentar
xqus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Her tror jeg en dremmel ville passet godt. Du kan og bruke stikksak, men da MÅ du dekke til med avispapir, slik at sagen ikke lager riper når du drar den bortover. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 skumle greier... kan jeg f. eks. legge på en list etterpå? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En list vil nok gjøre seg. Men det vil ikke løse problemet angående riper.. Tror en dremmel eller hullbor vil gi det beste resultatet. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jaja.... får finne noen å låne dremel av da... og kanskje en vifte til å putte der også Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 dremel koste bare 300,- god invistering (= Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er ikkje det jekla mange vifter der fra før av da? Treng du virkelig fleire? men men... stå på Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ta og legg på et lag med maskeringsteip eller noe i den duren, så er det vel bare og merke det du skal sage, dremle, hamre osv osv... Når du er ferdig ta av teipen, null riper Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Burde kjøpe meg en dremel da... takk for alle svar Er ikkje det jekla mange vifter der fra før av da? Treng du virkelig fleire? men men... stå på Man kan aldri få nok vifter Endret 29. desember 2003 av BurTMastA Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Dekk hele toppen med tape da, så er du VELDI god vis du klarer å få riper , da slipper du metallstøv som riper i lakken også edit: dette gjelder både med stikksag og dremel. Endret 29. desember 2003 av Yngvejos Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 riper er fienden Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 riper er fienden det er bare å ta de riktige forhondsreglene så unngår du riper dessuten tror jeg ikke riper er det største problemet når du skal mekke hull Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) dremel koste bare 300,- god invistering (= Hvor får du kjøpt dremel til 300? har bare sett den til rundt 1000 lappen jeg Endret 29. desember 2003 av KarateK|d Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 stikk sag er tingen!! mye billigere.. et metalblad koster vell max 50.. betalte 25 for 3 stk.. og et bor har man altids.. bare finn faren din eller noen som har brukt stikk sag før og ha gode merker der man skal sage.. og øre propper.. for de bråker noe sykt. må ikke maskere med teip.. bare sag fra andre siden.. så filer du litt etterpå for å få en penere kant. Lykker til! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 den "dremel klonen" på clas olson mange har snakket om.... er det denne? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den "dremel klonen" på clas olson mange har snakket om.... er det denne? PS! verktoyene som folger med er veldigt daarligre Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 vi snakker om 800kroner forskjell her... og jeg skal bare mekke ett høl..... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvorfor skal alle sammen på død og liv anbefale Dremel til hullsaging??Kjøp deg en hullsag.Mye enklere og MYE finere(og så får du hullet helt rundt,og i riktig diameter). Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Hvor mye koster det da? EDIT: enenen posts Endret 2. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Mima Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 har tenkt å gjøre det samme , men på et chieftech dragon tower. Har en stikksag , men uten den man skifter blad med......Det som står i er et til blad til ved planker......vil dette kunne brukes til å skjære gjennom metallet i et chieftec tower ? er vel 1mm tykt alluminium eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå