AfterGlow Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Og nå er EA endelig interessert i å lage spill til konsollen. Switch har passert diger salgsmilepæl Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 "EA har hittil kun sluppet fem spill til Switch, deriblant FIFA 18, FIFA 19 og FIFA 20." Strengt tatt kun 3 spill. Fifa 18 er sluppet tre ganger. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Dette er en sånn nyhet som jeg blir glad for, bare fordi Switchen gjør det bra nok til at "den store stygge ulven" viser interesse, ikke fordi jeg er noe spes interessert i å få noen EA-titler over på Switch. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Det er mange barn i verden som liker håndholdt, det erstatter jo mobilen så får de fortsatt holde noe i hånden slik de er avhengig av. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 FIFA på switch er en vits sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 EA kan holde dritten sin for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå