Redaksjonen. Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Her åpnes landets største ladestasjon for drosjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Håper det er mer fornuftige priser hos BKK enn Ionity, Circle K m.f. Lenke til kommentar
MEMENK76 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 30 minutes ago, JØI said: Håper det er mer fornuftige priser hos BKK enn Ionity, Circle K m.f. Grønn Kontakt og BKK har samme prismodell på hurtigladning. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 MEMENK76 skrev (11 minutter siden): Grønn Kontakt og BKK har samme prismodell på hurtigladning. Den grafen sa meg lite og ingenting. Lenke til kommentar
MEMENK76 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 23 minutes ago, JØI said: Den grafen sa meg lite og ingenting. Det kreves mattekunnskap på grunnskolenivå for å lese denne grafen. Prisen er en funksjon av lade-hastighet, les grafen. 4 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) Som eklært matte-idiot, forstår jeg det slik at poenget med grafen (oppløsning på skjerm er så lav at jeg klarer ikke se hva som står på X aksen) er å vise pris per kWH, samt ladehastigheten? Altså at selv om Ionity har en midt på treet pris for kWh har dem høyere ladehastighet, ergo går litt opp i opp? Som sagt, jeg må ha det spadd inn med en spade gjennom trynet mitt. Endret 31. januar 2020 av The Very End Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Circle K endrer prismodell. For å gjøre det mer rettferdig sier de. Men så kan en jo lure på da , om det er rettferdig at man betaler 5 ganger innkjøpspris for strømmen man bruker og linjene denne fremføres på, eller om mye av kostnaden egentlig ligger i ladeplassen man opptar.: http://m.e.circlekextra.se/nl/jsp/m.jsp?c=%40dHUJoXDeAWxK3xQJi8%2BiyhebVB5dirs%2Frcb1xZusbFo%3D Quote Fra og med 6. februar 2020 vil du som registrert kunde hos Circle K Charge lade til følgende priser*: Hurtiglading inntil 50 kW: Kr 4,49 per kWt Lynlading inntil 150 kW: Kr 4,99 per kWt Lenke til kommentar
hoj Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Rapport fra taxiholdeplassen i dag: En Toyota Prius kjører ut i første gir. Det kommer eksos ut fra røret. Eksosmotoren måtte altså hjelpe til. Hva holder Toyota egentlig på med? Lenke til kommentar
Eivind Helle Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 MEMENK76 skrev (16 timer siden): Grønn Kontakt og BKK har samme prismodell på hurtigladning. Kurven for Circle K stemmer ikke lenger. De har nå fast kWh pris. For en drosje som lader daglig vil det nok være billigst å lade hos Ionity, om en ikke har Tesla og har kjøpt bil som hører inn i Ionity nettverket og kan få abonnementsavtale her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå