Gå til innhold

God service hos Microplex

Anbefalte innlegg

Lille julaften bestillte jeg noen varer fra Microplex, i et litt for høyt tempo.

Jeg fant i går ut at noen av varene ikke var brukbare, men siden ordren allerede av sendt til plukking ante jeg fare. Jeg sendt en mail til Microplex kl. 3 i natt, og lurte på om de kunne bytte noen viftegriller til en annen farge, og CPU kjøleren til en annen litt lavere type (Takk sat ;)).

Fikk akkurat svar, fra daglig leder hos Microplex om at dette var gjort. Selv om fakturan var sendt, så de måtte lage en ny faktura, for å trekke fra de varene jeg ikke skulle ha, og legge til de jeg skulle ha.

Vil bare dele dette med dere, og takke for god service hos Microplex!

*stående ovasjoner*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte fra netconnection på lille julaften, men har ikke fått noen mail enda. Hvordan er servicen her??

vel jeg likte den ikke....

bestilt cpu vifte og litt slikt stasj.... fikk tilsendt en brukt cpu vifte... klagde på det men de virket til å gi seg en lang f****

og ja! jeg tok det med en høflig tone...!

Lenke til kommentar
Har svert god erfaring med netconnection da jeg har handlet en god del der, heller ikke noe prob med returer hos dem faktisk har de sendt ny del før de hadde mottatt og testet den gamle, i tillegg har de dobbelt så stor godteri i pakken og lavere frakt/omkostninger.

Åssen godteri? :-D

Godteri er slettes ikke å forakte. *skrive opp netconnection som butikk for stæsj*

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...