Gå til innhold

Bytte av mobiler

Wolf22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.. Jeg kjøper ofte mobiler bare for å prøve de. Så hvis det går som å "ha" en mobil når man bruker den 1-2 uker, hvilket jeg synes er riktig å si, har jeg hatt en del i år.

Starta med N8310, SE t300, gd87, N7250i, N3650, N6600 og N3100. Men er veldig fornøyd med 3100'en så tror ikke jeg kommer til å bytte ut den på en stund. "Tester" vel ny mobil i et par uker omtrent 4-5 ganger i året.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt kun 3310 og den har jeg hatt i snart 3 år.

Skal kjøpe meg ny på fredag...

Synes det er sykt å kjøpe seg ny mobil 4 ganger i året, én holder jo i lange baner dersom den ikke har blitt ødelagt eller stjelt e.l....det er bare min mening.

Den nye jeg kjøper kommer jeg sannsynligvis til å beholde i 1-2 år eller kanskje lengre..?

Lenke til kommentar

Tja.. har hatt endel forskjellig i år, ja.. skal se;

Ericsson T65, Ericcson R600, Ericsson T39, SE T610 (nå solgt) og forhåpentligvis en Nokia 6600 eller en Siemens SX1 på nyåret. får vel se hva lommeboka sier... ;)

Skulle gjerne tjent litt mer penger, og gjerne byttet hardware/mobiler enda litt oftere, men det går vel desverre ikke uten å bli nødt til å rane en bank eller.no.

btw; hvis noen skulle føle for det, ta gjerne og klikk dere innom denne tråden og skriv litt.. :)

godt nytt år :green:

Lenke til kommentar

jeg har hatt to mobiler; 3310 og t68(i). 3310en ble kjøpt med en gang den kom, jeg vet ikke hvor lenge siden det er? 3 år elns? så fikk jeg pappas gamle t68, og siden har jeg lasta inn ny firmware slik at den ble t68i, men alikevel teller det vel som en telefon. gidder ikke kjøpe ny telefon hvis ikke den gamle går i stykker, og det hender veldig sjeldent. på 3310en var batteriet så slitt at det bare holdt i noen timer. bruker mobilen bare til meldinger og ringing, og driter i alt av teite tilleggsfunksjoner som 640x480 kamera, polyfoniske fjortislyder og spill. bare se på n-gage! maken til patetisk fjortisfon skal man lete lenge etter! du ser jo ut som et offer for en dårlig kordinert diskoskaster når du snakker i den. kanskje det som er meninga...

Lenke til kommentar

N-Gage var en flopp av et misfoster, spør du meg. Man skal liksom vært skikkelig kul med den, men man ser jo ut som en idiot hvis man bruker den uten handsfree :thumbdown: Samme greia med 7700. Hva er det Nokia tenker med?!

Endret av Wolf22
Lenke til kommentar
N-Gage var en flopp av et misfoster, spør du meg. Man skal liksom vært skikkelig kul med den, men man ser jo ut som en idiot hvis man bruker den uten handsfree :thumbdown: Samme greia med 7700. Hva er det Nokia tenker med?!

hadde kanskje vært en idé å halvere antallet mobiler de gir ut og få de få som ble gitt ut ordentlig gjennomtenkt, men de har visst hengt seg på tanken at jo fler mobiler som spys ut, jo flere kjøper folk. jeg har gitt opp å følge med på mobilene til nokia, de er jo så stygge, og funksjonene så like! nei, aldri mer nokia på meg, selv om 3310en var forsåvidt grei nok.

Lenke til kommentar

på et tidspunkt tror jeg at snittet var bytte av mobil ca hver 30-33 dag *se ned*

tror det har økt litt mer nå, ettersom samsungen faktisk holdt to mnd før jeg byttet. er fornøyd med de to jeg har nå.

PS! Grunnen til bytting var at jeg kjøpte nye mobiler som innholdt feil (viste det seg), etterhvert ble det for mye og butikken lot meg bytte.

Tror jeg i løpet av en mnd hadde 3 nokia 9210i mobiler innom hånden min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...