Togo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Ah, jeg skulle ønske jeg var like slem som den dommeren fra USA Å fy, hu fra Polen var fryktelig forferdelig ille! Endret 28. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Mon tro om ikke dommerene hadde et aldri så lite script klart fra generalprøven... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Mon tro om ikke dommerene hadde et aldri så lite script klart fra generalprøven... Godt mulig, men spesielt snille var de uansett ikke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Han fra usa var tam i forhold til psykotiske polske idioten. Var flink han kurt'n idag. Mine favoritter: 1-Kurt 2-Kelly fra usa 3-duden fra canada 4-afro duden fra australia Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Så foreldra minne sat å så på det, og når jeg hørte hva dommerne sa. Ja da kunne jeg ikke la vær å se jeg heller, skittkastinga deres var jo det beste i showet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 når ble Simon Cowell amerikaner? ser han var der å representerte USA .. men han er jo britisk .. faktisk så var han med på å lage den orginale Idol .. i england Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Synes Kurt var Veldig flink! (*stemme på han*) Som favoritt etter han, blir vel hu Kelly ifra USA Synes også han Canada -duden var flink! Jeg vil egentlig også gjerne gi "en pris" til hu som ikke sang på engelsk, og han som tok Nirvana sangen; begge de to har baller som tør å gjøre det 'på sin egen måte' ..litt kjærringa mot strømmen -aktig.. (også var de veldig flinke i tillegg).. mvh Bone Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det burde ikke akkurat være vanskjelig å høre at han er fra england da... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det er bare skitten komersialistisk pop musikk uansett hvorfor høre på det??? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 når ble Simon Cowell amerikaner?ser han var der å representerte USA .. men han er jo britisk .. faktisk så var han med på å lage den orginale Idol .. i england var vel fordi han var dommer i amerika og og han fra polen virket bare som han var wannabe simon cowell idiot.. rett og slett.. men man kan også tenke det slik (eller håpe på) at de påpekte at Kurt var stygg for å få folk til å tenke på at det var ikke hvordan de så ut som telte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå