veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det flere en meg som syntes hu derre Alex fra Polen var nais? Hu virka som en sikkelig smooth jente, til a begynte og snakke med dommerene... Da dreit a seg litt ut, men... Hmm.. Nais one!! Hu var ikke så verst, men hu hadde forferdelig brune tenner... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Platen til Kelly er bra. Kurt har også solgt en del plater. I forhold til befolkningen i Norge, sikkert like mange som Kelly. Skulle han også vært diskvalisisert? Eller skulle det bare gjelde Kelly, og bare fordi hun er fra verdens mektigste land?Dobbelmoral. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Platen til Kelly bra? Hahaha, få meg til å le. Hvem er Kelly? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HUsk at Kelly selger i heeeele verden da... Kurt gjør ikke det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kelly selger i hvoedsak i USA... Jeg kjøpte min plate der, tror neppe Platecompaniet elle Free Record Shop selger den i de minste butikkene. Men ja, du burde klare å få tak i den HEIA KELLY! GOD BLESS YOU AND AMERICA! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HEIA KELLY! GOD BLESS YOU AND AMERICA! Jeg blir kvalm av deg, JoachimR. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) HEIA KELLY! GOD BLESS YOU AND AMERICA! Jeg også synes at Kelly sang best , og at hun fortener og vinne. MEN jeg må si at du er vel latterlig mye patriotisk nå... Selv støtter jeg også krigen i Irak og alt det der, men det er ikke så rart at folk blir kvalme av den overdrevne patriotismen din.. Du hjelper ikke akkurat til på det negativet synet på USA og amerikanere. Endret 30. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) tror neppe Platecompaniet elle Free Record Shop selger den i de minste butikkene haha... ser du aldri på TV? jeg ser reklame for KELLYs plate hvert 5.min. på TV2.. så du får nok tak i den CD'en i hvilken som helst plate butikk i Norge.. HEIA KELLY! GOD BLESS YOU AND AMERICA! hva er det med deg.. jeg er ganske høyrevridd selv, og mener at det kommer mye godt fra USA. men nå får du fanden meg gi deg, du er NORSK, og vær stolt av det! Ikke kom å lat som noe annet.. Gud signe vårt dyre fedreland!!! (er jo ikke akkurat kristen da men) Endret 31. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, jeg nevner en del ganger "GUD SIGNE VÅRT DYRE FEDRELAND". Oki, jeg pleier å gjøre noe annet i reklamepausene. Surfe på Palm'en f-eks! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, jeg nevner en del ganger "GUD SIGNE VÅRT DYRE FEDRELAND". Tror du virkelig på Gud? Og må det skrives med store bokstaver? Jeg tror vi skjønner det når du bruker anførselstegn. Surfe på Palm'en f-eks! Oi oi oi. Har du virkelig en Palm, Joachim? Det forteller jo litt om hvor mye du er verdt som menneske. Du som har en så dyrebar ting. Wow! Palm'en og greier. Ikke kom her og tro du er noe fordi du har en Palm... Hah! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg også synes at Kelly sang best , og at hun fortener og vinne. Herregud! synes du kelly sang best? Hun briefa så mye med stemmen sin at det ble dumt.. makan:( Synes Kurt sang veldig bra. Faktisk best av alle. Han fortjener å vinne, framfor yelly, fordi han har fått utrolig mange fans som vil kjøpe albumet hans, spesielt i USA, etter world idol opptreden hans. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Surfe på Palm'en f-eks! Oi oi oi. Har du virkelig en Palm, Joachim? Det forteller jo litt om hvor mye du er verdt som menneske. Du som har en så dyrebar ting. Wow! Palm'en og greier.Ikke kom her og tro du er noe fordi du har en Palm... Hah! Han har ikke sagt at han tror han er noe! Hah, litt driti ut toolshed Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 stay on topic ppls! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Han har ikke sagt at han tror han er noe!Hah, litt driti ut toolshed Nei, "ok" Så hvis jeg hver gang jeg skulle skrive at jeg er på internett skrev "Jeg surfer på iPaq-en min som jeg har koblet opp med WLAN" eller "Jeg surfer bare på min nye Fujitsu-Siemens Lifebook med innebygget trådløst nettverkskort, 512MB ram og Pentium Centrino", så hadde du sagt at det var greit? Your mind is like a parachute; It's not working if it ain't opened! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hmm, hvem som vinner?Det bli vel enten Kurt eller Kelly.Begge er flink til å synge og det etter min mening. P.S Han polske dommeren var helt konge artig. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg også synes at Kelly sang best , og at hun fortener og vinne. Herregud! synes du kelly sang best? Jepp. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kelly har en bra stemme, men må roe seg ned, bruke den riktig. alt for mye på en gang liksom. Typisk ferske r'n'b/soul artister. Kurt derimot er utrolig flink og synge og har en bra stemme, utstråling og Fenrik Lane er bra PS: Fenrik Lane produserte skiva si selv. PSPS: Måtte tyskern vinne! Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kelly sang som en høne, altså, hvor mange synger ikke som hu!? Kurt eide jo, og han kan kansje vinne åsså vil jeg påstå.... eller han belgiske fyrn som sang Nirvana Lenke til kommentar
div_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut trodde det var audiotune det het..men du har riktig der, det er en egoistisk bransje Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 "alle" r`n`b artister kommer jo fra amerika, høre ikke forskjell på flere av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå