Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Syntes Kurt gjorde en knall opptreden jeg. Fortjener å vinne om de klarer å se bort i fra at han er lubben Lenke til kommentar
hainz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Poenget her er jo å være Worl Idol, verdensidol, ikke kjempefllink å synge og se ut som et uvær! Synes jo Kurt er kjempeflink, og ønsker han alt vel, menne jeg ville vel ikke akkurat si at han er mitt idol, det er han nok for stygg til Lenke til kommentar
douwd Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Poenget her er jo å være Worl Idol, verdensidol, ikke kjempefllink å synge og se ut som et uvær!Synes jo Kurt er kjempeflink, og ønsker han alt vel, menne jeg ville vel ikke akkurat si at han er mitt idol, det er han nok for stygg til Et idol skal altså være pent. Det er det som er å være et idol ? Verden er syk, og blir stadig sykere. Lenke til kommentar
jivac Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kurt, Kelly eller Guy(han australske med afro håret...?) vinner vil jeg tro. Vinneren må ha en særegen stemme noe som disse 3 innehar. Personlig er Kurt min favoritt og jeg la satse noen $$$$ på hos betfair med en gand de åpnet for spill på world idol så jeg fikk god odds. Men den har hele tiden sunket sakte men sikkert på Kurt, og han har seilet opp som en av de 3 favorittene hos bookmakerene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Poenget her er jo å være Worl Idol, verdensidol, ikke kjempefllink å synge og se ut som et uvær!Synes jo Kurt er kjempeflink, og ønsker han alt vel, menne jeg ville vel ikke akkurat si at han er mitt idol, det er han nok for stygg til Et idol skal altså være pent. Det er det som er å være et idol ? Verden er syk, og blir stadig sykere. Er så enig... Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut. Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards? M. Jackson erm. m.jackson er over 40 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut. Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards? Christina "Ugly"era...? haha.. mener du virkelig at hun er stygg?.. hun er da godt over middels.. Nejda, mente egentlig ikke det, men før var ho ikke den peneste jeg hadde sett. Ho har nå blitt mye bedre Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvor mange ganger skal dere snakke om den "amerikanske dommeren"? Simon Cowell er IKKE amerikansk, men britisk. Han representerte riktigknok usa. Lenke til kommentar
kim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvor mange ganger skal dere snakke om den "amerikanske dommeren"? Simon Cowell er IKKE amerikansk, men britisk. Han representerte riktigknok usa. Nettopp, han representerer USA og er dermed den amerikanske dommeren. Nasjonalitet har da ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nasjonalitet har vist mer og si en du vil tro... Lenke til kommentar
kim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Han er den amerikanske dommeren fordi han er dommer for USA. Han er den britiske tullingen Høres ikke den ganske logisk ut da? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Han kan jo ikke være den amerikanske dommern når han ikke er amerikansk.. Da er han britiske dommern som representerer USA. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Akkurat hva som er rett terminologi der tør ikke jeg blande meg bort i. Jeg fikk bare intrykk at han var "ille" fordi han var fra USA... Selv synes jeg han er ganske morsom, selv om han har en tendens til og motsi seg en smule ellers (utenom idol). Han har forresten kommet ut med en bok som skal være ganske bra. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dessuten sa han ikke at Kurt var stygg Han sa at det er mange stygge artister der ute som har gried det veldig bra - og med hans utseende (liten og kraftig) så kan jo han også klare det Hvor kom dere på det med at han var tjukk?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hun amerikanske, KELLY, er pen, synger bra, og har en del patriotiske sanger på albumet sitt. Kan noe være bedre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hun amerikanske, KELLY, er pen, synger bra, og har en del patriotiske sanger på albumet sitt. Kan noe være bedre? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har du sett Bonus-tracket på CDen hennes? "god bless America (i'm proud to be an American". Og med hennes innlevelse, det blir topp! 3 stemmer fra meg til henne! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Litt feigt at hun amrikanske får være med når hun allerede er verdenskjent og har solgt to mill plater ? Han amrikanske dommern var jo dommer i den engelske Idol, derfor fikk engelskmannen gode kritikker av han.. Hadde vært fett om Kurt vant til tross for utseende, hadde bevist at man kan komme seg fram om man bare har talent, men er jo alt for mange USA elskende folk her i verden.. Når skal folk se hvilket korrupt land det er ? Alle som digger USA, les en bok av Michael Moore.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Når skal folk se hvilket korrupt land det er ? Alle som digger USA, les en bok av Michael Moore.. ...ikke her..vær så snill. Politikk/religion er allerede stengt pga diverse som det. /me så btw ikke på World Idol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det teiteste var da dommeren for USA (altså, britiske Simon) sa at hadde det ikke vært for Idol hadde Kurt aldri fått platekontrakt. Rett meg hvis jeg tar feil, men hadde ikke Fenrik Lane platekontrakt før Idol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå