Gå til innhold

World Idol

Anbefalte innlegg

Han har faktisk solgt litt i overkant av 75 000 plater :p

noe som tilsvarer en plate per 1,66% (0,075/4,5) av den norske befolkningen, mens Kelly Clarkson har solgt plater til 0,74% (2/270) av den amerikanske befolkningen. Nå må jeg si jeg ble imponert av Kelly! :ermm:

Idol konseptet er jo, for å være helt ærlig ganske genialt. Det må være en av de absolutt mest effektive måtene for TV å tjene penger på overhodet mulig. I tillegg til at det gir diverse mennesker en god mulighet til å realisere sine drømmer.

Og forresten, både Kurt og Peter var flinke :)

Will, Kelly og Guy var også ganske prima.. men hun jenten fra Polen var bare teit (ja, jeg er bergenser).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:mad: Jeg leste denne diskusjonen, og kunne ikke dy meg for å forsvare Kurt.

Jeg synes ikke det hører hjemme noen steder å holde på slik noen av dommerne gjorde mot Kurt og noen av de andre.

Det virker ikke som om dommerne hadde peiling på musikk heller....

Kurt har glimt i øyet og utstråling når han står på scenen i tillegg til at han synger utrolig bra. Dette teller minst like mye som ett 'Perfekt utseende' Det er ikke det de selger plater med. Jeg unner Kurt å vinne! Hadde dere tålt å høre slik dritt slengt i dere om utseendet slik fks. Kurt måtte??? Neppe!

TM

Lenke til kommentar

Norge ligger befolkningsmessig bra an i Idol. Vi kan ikke stemme på oss selv, og dermed bruker vi maksimalt 5,5 millioner stemmer på andre. Amerikanerne bruker maks. 270 millioner stemmer på andre (f.eks. Kurt).

Hvis ikke de drar en grand prix, da!

Lenke til kommentar

Ehhem - for dere som ikke har forstått stemmings systemet - man får ikke poengene ved antall stemmer :D Det er akkurato som i melodi grand prix nå - Den som har fått flest stemmer får 12 poeng, andre mann får 10 fra det landet også videre :) Veldig lurt egentlig med tanke på de forskjellige befolkningsantallene fordi at hvis du hadde bodd i USA og skaffet deg et kanadisk mobli abbonement så ville du kunne ha stemt for mye på din favoritt som antakeligvis ville ha vært Kelly :ermm:

PS: Ikke for å være feminin eller no sånn (er skikkelig maskuian assa så det er klart) - men kurt ser ikke så støgg ut som folk skal ha det til :roll:

Endret av OKKOKK
Lenke til kommentar
Norge ligger befolkningsmessig bra an i Idol. Vi kan ikke stemme på oss selv, og dermed bruker vi maksimalt 5,5 millioner stemmer på andre. Amerikanerne bruker maks. 270 millioner stemmer på andre (f.eks. Kurt).

Du mener vel 4,5 millioner ja? :p

Lenke til kommentar
Han har faktisk solgt litt i overkant av 75 000 plater :p

Nei.

Det har blitt bestillt til platebutikkene/andre butikker totalt ca. 75000 plater.

Han har solgt mellom 35000 og 45000 plater (så vidt jeg vet).

Det er noe helt annet.

Rundt 30000 plater har blitt sendt tilbake fra butikkene.

Bestilling=!Salg

Vil tro at Platekompaniet snart selger billige Kurt plater ja...

Lenke til kommentar
Ehhem - for dere som ikke har forstått stemmings systemet - man får ikke poengene ved antall stemmer :D Det er akkurato som i melodi grand prix nå - Den som har fått flest stemmer får 12 poeng, andre mann får 10 fra det landet også videre :) Veldig lurt egentlig med tanke på de forskjellige befolkningsantallene fordi at hvis du hadde bodd i USA og skaffet deg et kanadisk mobli abbonement så ville du kunne ha stemt for mye på din favoritt som antakeligvis ville ha vært Kelly :ermm:

PS: Ikke for å være feminin eller no sånn (er skikkelig maskuian assa så det er klart) - men kurt ser ikke så støgg ut som folk skal ha det til :roll:

Ikke kom med den besserwisser holdningen takk.

Lenke til kommentar
Kurt har bra stemme ja, synd all kommersen og oppstyret rundt han ødelegger. Syns hele Idol-opplegget er latterlig (nei, jeg har ikke fulgt med på Idol, har da noen prinsipper igjen i hverdagen ;) ), det skal ikke være nødt å rigge opp en slik konkurranse for å finne ekte talent. Og helt ærlig, fyren er ikke akkurat noe glansbilde. :p

må si meg enig her, og var med en viss tvil jeg klikket meg inn på denne.

mest for å se hvilken katogori den var postet i.

Lenke til kommentar

Du mener vel 4,5 millioner ja? :p

Sorry! Typo... :scared:

Lenke til kommentar

Synes han belgiske heavyrockeren som turte å si i klartekst hva han mener om idolopplegget burde vinne. At Kurt er den som synger best i sin klasse er det ingen tvil om, men for å selge plater i den store verden må man dessverre ha utseende med seg. Mitt tips:

1.Kurt

2.USA

3.Tyskland :p (han vår rå).

Lenke til kommentar
Er det på tv2 nå eller?

-Etter min erfaring er verden totalt blottet for noe smak i det hele tatt så for meg kan det være samma f hvem som vinner. :roll:

Men du bryr deg nok til å lage innlegg i denne tråden så klart merket "World Idol".

"så for meg kan det være samme f hva" du mener

du er lite tøff a'! :thumbup:

Helt greit at du syns det, men jeg må få si du er ganske naiv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...