Gå til innhold

World Idol

Anbefalte innlegg

hvordan kan de si at kurt ligner på en hobbit? så vidt jeg husker er det ikke noen spesiell link mellom hobbiter og kanintenner, bortsett fra at verken kaniner eller hobbiter er temmelig høye. kurt har ikke fall i håret en gang, han holder normal høyde, ørene mangler spissen og han er ikke spesielt feit. bruker de hobbit som synonym for stygg? hobbiter er fine!

btw: kurt er bossen, synd stemmen hans er ripoff av bonos. da var det det med særegenhet og egen stil...

Endret av simenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest patetiske eg noken gang har sett....dommerene var meir skuepillere enn dommere, faktisk så var den norske dommeren den beste synest eg, resten var eit sirkus. Og det var masse dårlig der, og hvorfoe ho som sang på framandspråk var med skjønner eg ikkje. Det sier seg sjølv at ho ikkje blir eit Idol.

Eg ser på det som ein sangkonkurranse og Kurt slår ALLE. Ang. den amerikanske dama, klart ho selger millioner av plater i eit land som har millionervis av fleire innbyggere enn Norge, det er jo logisk det... :dontgetit:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Personlig håper jeg folk snart kommer til vett, og slutter å bruke tid og penger på håpløse wannabe artister som idol kobbelet. Makan til barnetv "artister" skal man lete lenge etter. Det er omtrent som å se på et puppeteer show eller karaoke kveld på byn. Og den driten her topper listene verden over. Det er smakløst og en skam! De skal ha at de kan synge, men det er ikke nok for å kalle seg en artist. En artist bør ha noe å komme med, og det har ikke de folka her. Ikke puppeteren deres heller, dvs produsentene. De er så fake! NULL SJEL!

Kanskje du burde sett programmet? Du fikk tydigvis ikke med deg hva karen fra Belgia sa.. (Nirvana) Hvis du vil stemme på ham, send 9 til 26400

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg har tittet litt på forskjellige "World Idol" forum rundt om på nettet den siste timen. Kurt ser ut til å ligge veldig bra an til å komme helt i teten. Det er mange som synes han hadde suverent beste stemme. Han har også best odds flere steder, såvidt foran Kelly Clarkson! Jeg tipper Kurt kommer blant Topp 3, men håper selvfølgelig han vinner.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards? :cool:

Endret av JuBi
Lenke til kommentar
Er det på tv2 nå eller?

-Etter min erfaring er verden totalt blottet for noe smak i det hele tatt så for meg kan det være samma f hvem som vinner. :roll:

Men du bryr deg nok til å lage innlegg i denne tråden så klart merket "World Idol".

"så for meg kan det være samme f hva" du mener

du er lite tøff a'! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det på tv2 nå eller?

-Etter min erfaring er verden totalt blottet for noe smak i det hele tatt så for meg kan det være samma f hvem som vinner. :roll:

Men du bryr deg nok til å lage innlegg i denne tråden så klart merket "World Idol".

"så for meg kan det være samme f hva" du mener

du er lite tøff a'! :thumbup:

Er glad jeg ikke er den eneste som synes Idol konseptet er forkastelig.

Lenke til kommentar

Kurt har solgt 75000 plater i et land med 4,5mill innbyggere. Kelly Clarkson har solgt 2,5mill plater i et land med 275mill innbyggere. Dvs. at amerikaneren ikke er overlegen ;) Jeg synes også at hele tingen ble litt dumt, jeg trodde faktisk at det skulel være litt seriøst, men jeg gav opp tanken på det når dommerne begynte å krangle med hverandre...

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, er det lov til å ærekrenke et menneske på internasjonal tv som de ********** dommerne gjorde?

Så usmakelig og teit som den britiske og den amerikanske dommerenen (og noen andre til tider) var, burde være straffbart. Tviler på de hadde likt at jeg kalte de en stygg hobbit og slaktet musikkstilen deres(tenker på peter) på tv som sendes verden over.

Det aller verste er vel hvordan de to idiotene (du vet hvem jeg mener) kalte de andre "dommerne" idioter og uvitende nek når de sa noe negativt om deres pophåp. Alle har rett til sin egen mening, og spesielt dommere burde da respektere dette.

Og forresten, den dommeren som sa at Peter var Cobains værste mareritt burde seriøst våkne opp. I forhold til alle andre nek som har prøvd å etterligne Nirvana, så var jo dette som musikk for mine ører.

De sa at å være en rock 'n roll stjerne ikke var å etterligne andre, hva **** var det alle de andre artistene gjorde da?

Noen som så hvordan han amerikanske dommeren dreit ut en av de som var på førstegangsaudition i Usa? "Tilfeldigvis" så ble jo dette sendt nasjonen over og lagt ut på nettet. Seriøst, hadde det vært meg så hadde jeg tatt livet av meg. Barnslige fjols.

Nei slike folk burde verden klare seg foruten. Hadde jeg blitt kalt en hobbit hadde jeg slått til han med en flaske. Pty... :thumbdown:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...