Gå til innhold

World Idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også teit at dommerne kommenterer de fra sitt eget land.. Selvfølgelig vil de skryte de opp i skyene for å overbevise seerne. Blir som "Han/Hun fra mitt land er best, STEM PÅ han /hun!!"

Der er ikke jeg og du helt enige. Det var da ikke alltid at dommerne var like positive i kritikken mot de fra sitt eget land...

Lenke til kommentar

Personlig håper jeg folk snart kommer til vett, og slutter å bruke tid og penger på håpløse wannabe artister som idol kobbelet. Makan til barnetv "artister" skal man lete lenge etter. Det er omtrent som å se på et puppeteer show eller karaoke kveld på byn. Og den driten her topper listene verden over. Det er smakløst og en skam! De skal ha at de kan synge, men det er ikke nok for å kalle seg en artist. En artist bør ha noe å komme med, og det har ikke de folka her. Ikke puppeteren deres heller, dvs produsentene. De er så fake! NULL SJEL!

Lenke til kommentar

Jeg har stor tro på at Kurt kommer til å vinne denne her, og det er IKKE forde jeg er Norsk, men jeg synest faktisk Kurt sin stemme var best of fremmførelsen var overlegen i forhold til de andre.

 

En ting jeg synest er helt på trynet er å snakke stygt om utsende hans, for de osm eventuelt skal HØRE på ham kjøper jo cd med SNAGER ikke VIDEOER :thumbdown:

Lenke til kommentar
Personlig håper jeg folk snart kommer til vett, og slutter å bruke tid og penger på håpløse wannabe artister som idol kobbelet. Makan til barnetv "artister" skal man lete lenge etter. Det er omtrent som å se på et puppeteer show eller karaoke kveld på byn. Og den driten her topper listene verden over. Det er smakløst og en skam! De skal ha at de kan synge, men det er ikke nok for å kalle seg en artist. En artist bør ha noe å komme med, og det har ikke de folka her. Ikke puppeteren deres heller, dvs produsentene. De er så fake! NULL SJEL!

Kanskje du burde sett programmet? Du fikk tydigvis ikke med deg hva karen fra Belgia sa.. (Nirvana) Hvis du vil stemme på ham, send 9 til 26400

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...