rlz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 den polske dommeren er antikul. USA sin dommer er kul! Den polske dommeren hører hjemme nede i Polen, og han amerikanske hører ikke hjemme noen steder. Maken til frekkhet Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Personlig syns jeg at uttalelsene til den amerikanske dommeren var litt for stygg vri på. Men han hadde absolutt et poeng. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Må si meg litt enig i det amerikaneren sa om han libanesiske dommeren da, at han skal sitte i et sangtalent-program og si hva som er bra og bør bli satset på eller ikke Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 herregud nå useriøst som dette har jg aldri i hele mitt liv sett:)... uansett håper at kurt vinner... Lenke til kommentar
Geni Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 han som sang Nirvana var konge! han vinner! Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg skjønner ikek at dere hisser dere opp over no så teit som idol. det er jo komentarene som er hele showet, var hvertfall derfor ejg så det. fikk så lættis når han sa at kurt var en hobbit. tror nok at det var flere her som ble surere en kurt. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Også teit at dommerne kommenterer de fra sitt eget land.. Selvfølgelig vil de skryte de opp i skyene for å overbevise seerne. Blir som "Han/Hun fra mitt land er best, STEM PÅ han /hun!!" Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Også teit at dommerne kommenterer de fra sitt eget land.. Selvfølgelig vil de skryte de opp i skyene for å overbevise seerne. Blir som "Han/Hun fra mitt land er best, STEM PÅ han /hun!!" Der er ikke jeg og du helt enige. Det var da ikke alltid at dommerne var like positive i kritikken mot de fra sitt eget land... Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Personlig håper jeg folk snart kommer til vett, og slutter å bruke tid og penger på håpløse wannabe artister som idol kobbelet. Makan til barnetv "artister" skal man lete lenge etter. Det er omtrent som å se på et puppeteer show eller karaoke kveld på byn. Og den driten her topper listene verden over. Det er smakløst og en skam! De skal ha at de kan synge, men det er ikke nok for å kalle seg en artist. En artist bør ha noe å komme med, og det har ikke de folka her. Ikke puppeteren deres heller, dvs produsentene. De er så fake! NULL SJEL! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har stor tro på at Kurt kommer til å vinne denne her, og det er IKKE forde jeg er Norsk, men jeg synest faktisk Kurt sin stemme var best of fremmførelsen var overlegen i forhold til de andre. En ting jeg synest er helt på trynet er å snakke stygt om utsende hans, for de osm eventuelt skal HØRE på ham kjøper jo cd med SNAGER ikke VIDEOER Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ahh just stfu. Dommerne var idioter men han polske tok kaken. han må ha vært full eller noe. Btw eg tror disse er favoritter: 1-Kurt 2-kelly fra usa 3-Fyren fra canada Han løken fra england var oppskrytt som pokker. Var ikke så flink som de skulle ha det til. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg synes han amerikanske dommeren var frekk mot kurt på slutten der, synd at image teller for mye i musikk imo. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 At utseende trengs i musikken er like teit som teori i gym. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Alle artister må jo ha et kjennemerke. Kurt har tenna og stemmen, en klar 1'er spør du meg Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sa dem at kurt så ut som en hobbit? fy fae.n så frekt! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Alle artister må jo ha et kjennemerke.Kurt har tenna og stemmen, en klar 1'er spør du meg det er jo klart! imaget må ikke overgå musikken. skulle gjerne trodd fleste av de "dommerne" er glam/hair band fanatikere. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hva er "world idol"? Hvor finner jeg det i min PC? Dette er ikke bra.... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hva er "world idol"? Hvor finner jeg det i min PC? Dette er ikke bra.... Høh? Ironi? Lenke til kommentar
kim Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Personlig håper jeg folk snart kommer til vett, og slutter å bruke tid og penger på håpløse wannabe artister som idol kobbelet. Makan til barnetv "artister" skal man lete lenge etter. Det er omtrent som å se på et puppeteer show eller karaoke kveld på byn. Og den driten her topper listene verden over. Det er smakløst og en skam! De skal ha at de kan synge, men det er ikke nok for å kalle seg en artist. En artist bør ha noe å komme med, og det har ikke de folka her. Ikke puppeteren deres heller, dvs produsentene. De er så fake! NULL SJEL! Kanskje du burde sett programmet? Du fikk tydigvis ikke med deg hva karen fra Belgia sa.. (Nirvana) Hvis du vil stemme på ham, send 9 til 26400 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kurt vinner GO KURT!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå