FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hun der amerikanske er sykt arrogant. Sånt irriterer! Vet, og han fra england griner jo Takk til Tyskland nå, Deutchland, Deutchland Ùber alles.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Å tjohei!! Haha, så kor nedbrutt ho der amerikanske bærta er! BWAHAHA, det der har ho berre godt av Go Kurt!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kurt vinner , men kelly er nok en bedre entertainer... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kurt vinner , men kelly er nok en bedre entertainer... Indeed, men hun er arrogant som juling Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 HAN HAR VUNNET! DET ER NÅ SIKKERT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 JAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Stakkar, se han prøver å skjule tenna Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Grattis, alle sammen......og en liten takk til Bono, da Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EID!!!!!! SÅ EVIG EID MUHAHAHHAA Endret 1. januar 2004 av So Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kurt har bra stemme, men det hadde også Andrew Strong ( feiten i the commitments), men alle så jo hvor det ble av han.... De to stiller i samme bås. Drit flinke, ikke de vakreste, og ingen husker dem om 2 år... Men ønsker kurt lykke til. Skal han bli stor må han til englang og med ny manager.... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Utrykket på Kelly er det mest ubetalelige jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Utrykket på Kelly er det mest ubetalelige jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Utrykket på Kelly er det mest ubetalelige jeg noen gang har sett hehe, du er litt ond du... EDIT: Det er jeg og :devil: Endret 1. januar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Utrykket på Kelly er det mest ubetalelige jeg noen gang har sett hehe, du er litt ond du... EDIT: Det er jeg og :devil: jeg tror heller ikke jeg noen gang har sett noen som har behersket noe så godt som henne da MUHAHAHAHA Endret 1. januar 2004 av So Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Kelly var sinnsyk pen mens hun satt der grattulere Kurt Endret 1. januar 2004 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er det bare meg, men fikk følelsene at vi så et opptak av finalen. Virket hvertfall ikke som om det var live. Uansett, gratulerer Kurt!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kelly var sinnsyk pen mens hun satt der grattulere Kurt Det skal hun ha Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 IT'S A BEATIFUL DAAAAAAAY!!!!!!! FFYYYYY FAAAENNNNN!!!!! HÆVLETTTE!!!!! KURT ROCKER!!! PS: tror han fikk litt xtra poeng fra folk som er ringeness herre fans fordi de trodde sikkert at han var en hobitt eller no sånt :D :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå