MDCCLXXVI Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sitter å ser på world idol nå.. veldig morro! Dommern'e er helt råe, spess han polske Er vel ikke tvil om at hu amerikanske har bra stemme..men er det nok? Hu som sang på et annet språk vinner iaf ikke, det er en ting som er sikkert.. Nå er det kurt.. får se hva han presterer da.. tipper han blir slakta for kanintenna av både han polske og ammerikanske good luck kurt:) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kurt synger faktsik bra. høres ut som bono jo Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Som jeg tenkte.. han ble slakta for utseende :/ "you look like a hobit" og det han amerikanske dommeren sa var jo ikke mindre fælt lissom.. kurt og hu amerikanske dama sang best.. no doubt.. 250mill amerikanere skal stemme, men ikke på sin egen deltager.. stemmer de fleste på kurt mån'tro? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 dem sa vertfall rett ut att kurt ikke var videre pen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 synd vi ikke fikk resultatet nå da..... Tipper amerika vinner jeg. med kurt på 2. Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kurt vinner uten tvil Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tipper hu fra USA... Utseende og bra stemme... Hadde det vært en ren sangkonkuranse hadde kurt vunnet uten tvil... Resten var jo nærmest som å gå på en japansk karaokebar... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Eneste to som var noe brukbart var England (Will?) og Kurt. Austrlia var "ok" men skikkelig dafft, og USA hadde null trykk, og var utrolig kjedelig. Og anngående Kurt, han er jo ikke noen modell akkurat, men stygg? Han er da ganske normal i mine øyne... -Stigma Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Han tyske kunne iaf danse:p hadde nok flokka seg folk rundt han om han hadde vært på en natt-klubb elns:) Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 var artig det han amerikanske dommeren sa hehe han kalte han stygg og sa han kunne vunnet hvis det va radio og ikke tv lol Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 USA vinner, de tror de eier alt uansett, Hvorfor ikke Idol. Synes Kurt kom bra ut, kan hende han kan klare det godt. Vi får se Lenke til kommentar
div_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Amerika,Amerika. De har ikke enerett på vettet her i verden.men de tror de har det på mange områder. Dessuten er det "12" på dusinet av disse Drit lekre synge babene...(Aguilera,Spears,Keys ect)"....Ja Kelly sang godt, hun er lekker....Men dette er ikke noen skjønnhets konkurranse, men du vet hvordan det er..... De 4 siste artistene var de beste..........(Kanskje derfor de sang sist?) Kurt var meget god..den eneste som ikke fikk negativ omtale omkring utførelsen:-) (stygt sagt det om at han lignet på en hobbit)... Uansett: Go Kurt! Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kurt eller hu dama fra usa vinner. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Herre, fikk lyst til å gi han dommern en på trynet når han sa Kurt rett og slett var stygg! Mulig alt dette med dommerne var litt planlagt. Men Will og Kurt de to beste, helt klart. Syns hele greiene var useriøst. Kurt hadde vunnet hvis han hadde tatt en A-ha sang (Hunting high and low) den ern rå på! Endret 28. desember 2003 av Holmgr3N Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Personlig synes jeg finalen her var teit, rett og slett. Makan til teite dommerkommentarer skal en lete lenge etter. Ble fryktelig useriøst, om dere vil vite min mening. Og om dere ikke vil, så vet dere det likevel. Kurt vinner! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Han briten som var dommer i USA mangler respekt for andre mennesker og han fortjener juling av alt som går på to ben. Heia Kurt Kelly Clarkson eller hva hun heter sang meget pent, men hun spiller litt mer på skjønnhet som de andre R&B divaene. Hadde jeg truffet Sam Cowell eller hva han heter skulle han ikke sluppet unna uten varige men Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 den polske dommeren er antikul. USA sin dommer er kul! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kurt har bra stemme ja, synd all kommersen og oppstyret rundt han ødelegger. Syns hele Idol-opplegget er latterlig (nei, jeg har ikke fulgt med på Idol, har da noen prinsipper igjen i hverdagen ), det skal ikke være nødt å rigge opp en slik konkurranse for å finne ekte talent. Og helt ærlig, fyren er ikke akkurat noe glansbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå