FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har nettopp kjøpt ny PC med Samsung Syncmaster 959NF 19" CRT skjerm, og trives med den. Men den er stor, og jeg lurer på hvilken LCD skjerm som er best for 4/5000kr... Jeg har NULL peiling på dette området, da jeg er en "gamer" og derfor liker CRT best. Men er lei av så stor skjerm (leit på LAN) eneste bra er jo at den er vanskelig å bøffe på LAN Er det lenge til neste standard kommer? Har hørt rykter om en ny skjermstandard som skal komme. Den skulle visst være billigere og bedre. Leste om det her på forumet. Men slik at jeg skal få et lite innblikk og kunne anbefale andre/mase på pappa, ønsker jeg litt tilbakemeldinger om LCD skjermer til 4/5000kr, 17"/19"... pain.. Lenke til kommentar
vendetta Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har akkurat kjøpt LG 1710B, som jeg er meget fornøyd med. Spiller selv cs, og denne skjermen er nesten like bra som min gamle 19". Ingen problemer med ms! Koster rundt 4500 kroner. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Okey, spiller du/har du spilt lenge/mye? Sjekka ut nyere spill som CoD, Max Payne 2 osv? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) denne skjermen? LG skjerm bilde 2... Endret 28. desember 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
vendetta Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er den skjermen jeg sikter til ja. Har spilt i snart to år. Har ikke prøvd noen av de spillene du nevner, men jeg skal prøve noen demoer av tunge spill når jeg får ny pc... ca. 2 uker til.. Men som du kan lese av erfaringene er skjermen veldig bra. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Les denne artikkelen som er skrevet av oivind_dahle: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172274&hl=lcd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå