Gå til innhold

SX1 kaputt.............

sir-casm

Anbefalte innlegg

har hatt telefonen siden julaften, å den er dritbra..men gleden var kortvarig, det begynte igår med at batteriindikatoren viste at batteriet var helt tomt..noe det ikke var, og telefonen virket fint inntil batteriet ble tomt idag.

når jeg nå setter i laderen, nekter telefonen å lade seg opp..det virker som om det ikke er kontakt mellom telefon og lader. Er det batteriet eller telefonen som er ødelagt? har ikke blitt utsatt for noe fuktige omgivelser eller noe som helst..skjedde helt uten videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, vil ikke si det.

De som kjøper SX1 nå får jo med USB-kabel gratis for at de skal kunne laste ned firmware og oppgradere mobilen selv med en mer stabil firmware. Det viser at de i allefall ikke gir blaffen i de brukerne som kjøper SX1 nå og har noen bugs :)

Selv har jeg ikke hatt en eneste bugs på min nye SX1 som jeg har hatt i 5 dager nå. Stabil som fjell, men er vel forskjell fra mobil til mobil og endel dodgy Symbian-software kan jo også som kjent skape problemer... :)

Det blir slutt på at datakabelen følger med i løpet av januar/februar...

Lenke til kommentar

Oki :)

Siemens er genialt, spessielt det at de lar brukerene flashe mobilene sine selv. Det er noe andre produsenter bør få gjort noe med. Det er tross alt en del telefoner som har noen barne sykdommer i starten, så slipper de å gå til forhandler for å få telefonenen slik den skal være. Mobiler er for dyrt til at software'n til ikke skal kunne byttes ut enkelt.

Lenke til kommentar

min har vært ustabil..batteriet holder i 2 dager..ladet den opp 3 ganger siden jeg fikk den på mandag.

og preammvaren har vært treig..

men klager ikke sweet telefon

hvordan flasher jeg firmvare?

hvordan finnerjeg ut hvilken jeg har og hvor finner jeg ny

sikkert noe på my-siemens men hvor

fant ut

*#06#

p-date 2003-12-12

applsw date 21112003

er vell ikke kommet noe nyere enn dette..

men jeg kan flashe firmware på alle siemens mobiler med denne kabelen?

Endret av eirikd
Lenke til kommentar
Oki :)

Siemens er genialt, spessielt det at de lar brukerene flashe mobilene sine selv. Det er noe andre produsenter bør få gjort noe med. Det er tross alt en del telefoner som har noen barne sykdommer i starten, så slipper de å gå til forhandler for å få telefonenen slik den skal være. Mobiler er for dyrt til at software'n til ikke skal kunne byttes ut enkelt.

SE har åpnet opp for det på P900..Blir sikkert flere modeller med tiden..

Endret av Habla
Lenke til kommentar

vel, telefonen har stått på lading i hele natt, og batteriet er ikke HELT tomt heller..det hele begynte med at indikatoren viste feil som sagt..fortsatt ingen forandring.

nå skal jeg prøve å la telefonen ligge etpar timer uten batteri, viss ikke det fungerer ringer jeg til siemens.

Lenke til kommentar

jeg har en 256 mb minnebrikke...å har brukt videofunksjonen massevis..pluss mp3..å det fantastisk bra! men jeg har enda ikke prøvd å legge inn nye programmer/ spill etc...

har sendt mail til siemens, er der andre måter å ta kontakt på? har de service telefon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...