seth_vacn Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Har lyst til å kjøpe denne: https://secretlab.eu/collections/titan-series#titan_2020_softweave-charcoal_blue Noen som har handla derfra før og vet noe om de? Er de flinke med reklamasjon/garanti osv? Lurer også på om noen vet hvor mye ekstra denne kommer på inn til Norge. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) +1000 NOK + frakt + moms på frakten +299 i gebyr Endret 30. januar 2020 av Dubious Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2020 Dubious skrev (19 timer siden): +1000 NOK + frakt + moms på frakten +299 i gebyr Ugh? Ja greit å vite. Takk for svar? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Jeg la inn bestilling på denne i dag, kun på impuls. Selvfølgelig før jeg tenkte over toll osv. Håper jeg får avbestilt i tide, ellers blir det en dyr stol (rundt 5500). Skal visstnok være av det beste du får kjøpt, dog. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 herregud, den stolen ser ut som alle andre stoler som har gaming i produktet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Har hatt gaming stol og den var aldri noe spesielt god å sitte i, men var bedre enn det jeg hadde Nå har jeg "Markus" fra Ikea til 1700,- Eneste jeg har gjort er å legge på skum på armlenene, da de er harde Kan sitte i den i mange timer uten at noe blir ukomfortabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå