Urken Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Hei. Er det noen som kan si meg hva disse virusene kan gjøre og kan ha gjort med mine data. Lenke til kommentar
ibleedbutter Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 On 1/30/2020 at 1:35 PM, Urken said: Hei. Er det noen som kan si meg hva disse virusene kan gjøre og kan ha gjort med mine data. Det blir vanskelig uten tilgang til viruset. Hvor lastet du de ned fra? Lenke til kommentar
Urken Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 Hei og takk for svar. Jeg fant dem på en ekstern hard disk jeg har. Regner med at de er plassert der av noen. Jeg regnet med at det var noen son viste hva dette viruset kunne gjøre med dataene mine. Det står jo høy risiko. Er fremdeles glad om noen kan svare meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Vel. Trojan gen 2 er jo et samlenavn på filer som later som de er et program du ønsker å installere, og som faktisk er dette programmet, men samtidig sniker inn uønskede filer på maskinen. Heur er en forkortelse for heuristic. Dette er filer som antivirus tror er virus basert på oppbygging, og oppførsel. Ikke alle "Heur" virus er virus. Så det er lite informasjon om virusene basert på disse navnene. Men jeg kan jo samtidig berolige deg med at du må fysisk åpne disse filene for å bli smittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå