Åsgårdsreia Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) Jeg tar patent på en brusflaske som må åpnes med vinkelsliper, spett og slegge. Flasken har 3000 kroner i vrakpant. Endret 3. januar 2023 av Åsgårdsreia Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg tar patent på en så seig dieselmotor at den må startes ved å fyre av en dynamittkubbe inne i forbrenningskammeret. Den går best på en miks av anleggsdiesel, terpentin og tjære. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg tar patent på en ny halsedrops som fikker halsen din på sekunder. Men, den har en bivirkning, den gir deg en midlertidig motsatt kjønn sitt stemme i en måned. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg tar patent på et patent på en patentidé til et patent på den ukjente første forbrenningsmotoren i verden som ingen har hørt om. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg tar patent på en forbrenningsmotor som går på kromosomer. I ett menneske er det 46 kromosomer, noe som gir 46 CT, eller kromosomtimer med drivstoff. Ett kromosom gir 1CP; chromosomepower, noe som tilsvarer två fjers kilorotasjoner på tvers av den 2de og 5te breddegrad delt på 17 ganger ekvator med tre kvart snes i potens. Altså potente saker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg tar patent på en ost som er laget av yokto småe partikler, med hint av et ormehull og snev av mørk materie. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Jeg tar patent på 15 grader nordlig og 3 grader vestlig breddegrad nord for ekvator. Endret 14. januar 2023 av N-4K0 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg tar patent på en forhekset film som viser h*n som ser på den. Hvis h*n ikke gjør noe annet enn å se på den filmen, da vil det bli en void effekt. Altså, h*n ser seg selv som ser på filmen som igjen ser at h*n ser på filmen som igjen ser at h*n ser på filmen som igjen ser at h*n ser på filmen som igjen ser at h*n ser på filmen som igjen ser at h*n ser på filmen som igjen ser at h*n ser på filmen... osv. Det er alt som skjer vis man ikke gidder og gjøre noe annet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg tar patent på en sykkel med fire hjul i hver sin retning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg tar patent på en raket med utskyings motorene på gegge ender. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg tar patent på "Diskusjon.no Space Program 2030; Expedition Uranus". Sannsynligvis ledet av Captain Sycamore. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Jet tar patent på en jøkur som sier jokke jokke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg tar patent på en ny og rar oppfinnelse kalt for Komentåse, minner velig om en balong. Men når man prøver å blåse den opp da vil det utvikle noe som heter Komplåse. Som får stemmen din til å bli skikkelig lys for altid. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg tar patent på et fjerde kjønn; Ork. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg tar patent på Pliscin sin Ork patenten, til å bli en bedre navn "guente". 🤗🤓🤓 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg tar patent på en vaksine som får alle mennesker til å bli den verste utgaven av seg selv. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2023 Jeg tar patent på en minelegger som aldri har noen sure miner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Jeg tar patent på en robot som er kun programmet til å ha seg med seg selv. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Jeg tar patent på en robot som kan ro båt, slik at man kan vekke til live gamle robåter uten å måtte sette inn motor. Den er programmert til å få en AI tilsvarende en værbitt og sjøvant nordlending med sydvest og pipe. Endret 13. februar 2023 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg tar patent på hologram bestikker og talerken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå