N-4K0 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg tar patent på Ukrainaflagget i profilbildet til Sycen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg tar patent på det flagget som Nako ikke har i profilbildet sitt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg tar patent på det nye profilbildet jeg enda ikke har. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg tar patent på planen Nako ikke har gjort noe med enda. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg tar patent på evnen til å ta patenter på ingenting. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. september 2022 Forfatter Del Skrevet 20. september 2022 Jeg tar patent på at man kan ta patent på noe som det allerede finnes en patent på, men bare på ubrukelige patenter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg tar patent på en kroppsdel som @Pliscin ikke har. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. september 2022 Forfatter Del Skrevet 21. september 2022 Du mener hjerne? Jeg tar patent på et kirurgisk inngrep hvor man foretar en hjernetransplantasjon mellom gullfisk og menneske. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg tar patent på en maskin som lager gråstein av gull. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. september 2022 Forfatter Del Skrevet 24. september 2022 Jeg tar patent på en 3D-printer som bare kan printe ut 3D-printere som bare kan printe ut 3D-printere. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg tar patent på en 3D-printer som printer modeller av pasta. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg tar patent på en printer som printer ut en vilkårlig ubrukelig patent ferdig signert og stemplet av verdens patentorganisasjon for ubrukelig patenter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg tar patent på en helt ny type tv-apparat som inverter synet din permanent. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg tar patent på et varemerkeregistreringssystem som unngår bruk av patenter, for ubrukelige patenter. Slik kan man bruke ubrukelige patenter uten å bryte med loven mot å bruke en patent uten tillatelse, for ubrukelige patenter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg tar patent på forumet her Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg tar patent på en stirlingmotor til bil. Når bilen går så raskt at kollisjon er uunnværlig så kan man utløse seg med et katapultsete, og man kan fly videre med motoren, som har en nødpropell og drives av fisen din. 4 bokser ertesuppe finnes i et eget rom under motoren. Man bør komme seg fra Hokksund til Strömstad på 3 1/2 boks ertesuppe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Jeg tar patent på en arm klokke som som senker ned tiden, sånn at man føler at en dag varer i 3 år. Problemet er at du eldes like fort også. Med andre ord nå en uke har gåt så er man 21 år eldre. Jo mer man bruker den klokken, så får man oftere og oftere følelse om du har aldri tatt på deg den klokka. Til slutt når man nærmer seg 50 år eldre, så har du man faktisk mistet besinnelsen om å leve i det hele tatt. Da går kroppen din som en levende zombie. Når klokka registrere at besinnelsen din er borte, da gir den slipp på verten sin, da går tiden normalt igjen. Problemet da er at man har fremdeles mistet besinnelsen, og kroppen din går i auto pilot som en zombie. Plotten er at du skulle aldri tatt på deg den klokka klokka 3 minutter over 3. Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg tar patent på en klokke som ikke teller sekunder, minutter eller timer, men bare døgn i et år. Den er analog, og med 365 hakk, så må man bruke mikroskop for å se hvilken dag i året man er på. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg videreutvikler Pliscins patent, men klokka teller bare sekunder og teller dermed fra 0 til 1.314.900. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg tar konseptet et lite hakk lengre, og tar patent på et lite analogt armbåndsur med kun sekundviser, som viser 31 556 926 000 sekunder. D.v.s at den viser et millennium på én omdreining. Den kan også arves i flere generasjoner og fortsatt være relevant. Den perfekte gaven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå