Gå til innhold

Ubrukelige patenter

Pliscin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar patent på en ny type lys. I stedet for elektromagnetisk stråling, er det "pakker" med magnetisk tiltrekning, som gjennom magnetiske partikler klarer å identifisere objektet, og dermed gi den korrekt farge. Ingen refleksjon av pigmenter, men derimot fargelyskastende flashpartikler. Prototypene blir laget i snekkeboden til Ola Dunkersen på Rakkestad.

Lenke til kommentar

Jeg tar patent på en lommelykt som fungerer som kjøttlykt, der man må stikke inn stivusen for å få lys. Er man ufullblods vil den gi maks 246 lumen, mens hvis man er pulserende så vil den gi hele 15 000 lumen og du kan lyse opp hele nabolaget. Den gir ekstremt mye nytelse, men hvis du spjetter i den vil røren din ødelegge elektronikken og den vil bli ubrukelig som lommelykt.

Lenke til kommentar

Jeg tar patent på en parfymelukt, som lukter som en fis som har brukt 4 dager gjennom fordøyelsessystemet, og har trengt seg gjennom middager med hvitløk, taco, egg og proteinpulver. I tillegg er det en mild eddik og kyllingkjøttdeig-lukt på spissen. Jeg kaller den Eau de Disquotioné.

Lenke til kommentar

Jeg tar patent på en missil som er så intelligent at den selekterer ut fiendtlige mål, og unngår å treffe egne og sivile. Ulempen er at den er så selvkritisk at den uansett mål vil bare puffe ut såpebobler i stedet for å sprenge, i tilfelle den skulle ha tatt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...