Gå til innhold

Ubrukelige patenter

Pliscin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar patent på en bil som drives av kraftoverføring fra en spak i setet. Det føres frem og tilbake slik at en veiv roterer, og overføres til hjuldrift gjennom tannhjul og girkasse. Spaken i setet er en XL dildo som du må tre deg nedpå og jokke frem og tilbake. Fluidene fra anusen din smører seg nedover i systemet og vil etterhvert gjøre fremkomstmidlet særs effektivt, og man kan oppnå en hastighet på opptil 69 km/t.

Endret av Pliscin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tar patent på en robot tilegnet gynekologiske undersøkelser. Det er to rustne stålarmer laget av rester av armeringsjern fra 2. verdenskrig, og fingrene er nagler som stammer fra korsfestelser fra Jesu tid. Hjernen/kretskortet er hentet fra den første enigma-maskinen til tyskerne. Bevegelsesmekanismene er en blanding av hydrauliske sylindre og trekkesnorer som er funnet på bilopphøggeri og fra gamle plenklippere. Det hele kan fjernstyres ved hjelp av en komputerprogramvare som er basert på Microsoft MSN-teknologi, men er omprogrammert av en frivillig vekst-bedrift som holder til i ytre Østfold. Til å ta f.eks celleprøver brukes Hellstrøms kokkekniv montert på et Canon Aqua Snappy AS-6, gjerne fjernstyrt av utrangerte Nord-Koreanske gamere fra Pong-tiden, fra ombygde Stalin-blokker som nå er provisoriske hospits.

Lenke til kommentar

Jeg tar patent på en superkobling, der man kan koble alt til alt, og det vil fungere uansett spenning, størrelse, materiale eller form. Men uansett hva man kobler, blir den ene enden til en magisk DVI som man kan koble videre til en CRT-skjerm vil man få opp bilde av et "live" webcam fra gutterommet til TheDarkSycamoreSCM fra 10 år tilbake i tid.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Jeg tar patent på en interdimensjonal superduperkobling som man kan koble til kloakksystemet i Dibinentbhi i Tsjad og videre til Firewire-porten i laptopen til klingon #9001 i parallell-univers #9002 for å skape et ormehull som kan ta deg til parallell-univers #7 inn i den 7 dimensjon, hvor du kan finne pandoras eske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...