TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg tar patent på en ullsokker med uten fot hull. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. april 2021 Forfatter Del Skrevet 5. april 2021 Jeg tar patent på en ny drink, Tine lettmelk med 15 % alkohol. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg tar patent på mobiltelefon uten skjerm. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Jeg tar patent på en talestyrt telefon, noe ala google home, bare at talestemmen er en skikkelig bitch som kverulerer i 10 minutter før du får gjennomslag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Jeg tar patent på en hitech mobiltelefon med både uten høytalere og skjerm. Men den kan svi beskjed og lyd inni netthinnen din, og den beskjeden/lyden vil vare i 24 timer til den forsvinner. Endret 7. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 Jeg tar patent på den mest high tech telefonen, med dedikert Nvidia grafikkort, 32-kjerners prosessor, vifter, vannkjøling, turbomodus, som kan dra GTA V på 8K HD på 20 skjermer med 1000FPS, men den har en sikring som går hver gang man kjører mer enn startskjerm. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg tar patent på en hvitost laget av spærm. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 Jeg tar patent på en motsatt sveitserost, den har ikke hull, men er bare ost der det skulle vært hull. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Jeg tar patent på omvendt mikrobølgeovn, man varmer ikke maten inni ovnen, men på utsiden av ovnen på alle de 5 sidene. Endret 10. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg tar patent på dusjkabinett laget av resirkulert papir. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg tar patent på et patent på patent av patentering. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg tar patent på ingenting. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg tar patent på tomater med vaniljesmak. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2021 Kris85 skrev (17 timer siden): Jeg tar patent på tomater med vaniljesmak. Den er litt aparte ja, men tanken om å gjøre en sunn grønnsak god på smak er ikke dum. Jeg tar patent på en fysisk papirkalender som har innskrevet fødselsdagsdatoen til alle nålevende mennesker på jorden. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg tar patent på vertikale senger og horisontale bokhyller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Jeg tar patent på diagonale dører. Endret 5. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg tar patent på briller som lar deg se verden speilvendt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Pliscin skrev (8 timer siden): Jeg tar patent på briller som lar deg se verden speilvendt. Det finnes allerede noe legnende briller. Her er briller man kan se oppned. Det er helt sikkert mulig å få til slike briller som du nevner Pliz, det å se speilvendt. 😏😏 Prøvde å google etter de brillene der da, det var vanskelig å finne. Som jeg sa, det er helt sikkert mulig. Nærmere etter tanke, kanskje det ikke lar seg gjøre. Hemm 😕😕 Tilbake til leken: Jeg tar patent på flyvende seng. Endret 6. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg tar patent på sengetøy av gress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå