TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg tar patent på den tiden Pliscin postet i natt, 00:00 tiden. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg tar patent på en GPS-teknologi som kan spore absolutt alle mennesker basert på en DNA-string som fingerer som et personlig ID/IMIS-nummer. Slik kan jeg selge denne informasjonen til politiet og andre interesseorganisasjoner dersom de ønsker å finne ut om en person har alibi eller ikke. Den kan også finne ettersøkte personer, savnede folk og alt mulig annet rask. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tar patent på tallet 2. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tar patent på et kjemisk fremstilt SARS-virus som faktisk kan spres gjennom 5G-nettet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tar patent på datavirus som kan smitte menneskehjernen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tar patent på ulovlig patentering, og starter med å kjøpe opp Grans Cola for å selge det som Coca Cola. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tar patent på det å ta patent. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg tar patent på å ha Milhouse som profilbilde på diskusjon.no. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg tar patent på en flisette dildo lagd av træ. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg tar patent på å tagge en helt tilfeldig bruker på Diskusjon som har absolutt ikke noe i denne tråden å gjøre - slik som dette: @Agnar Harnes - sikkert en flott type han Agnar Harnes. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg tar også patent på det, feel the wrath @Kar 3101 eksamen diskusjon. Også tar jeg patent på en spesialutviklet lim for å lime dolokket til porselensskåla, laget med de mest avanserte nanopartiklene fremstilt av laboratoriet til NASA. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg tar patent på onani. Så alle som føler for å ta seg en runk på betale meg 5 cent i royalties. Du kan kjøpe et abonnement med ubegrenset antall runk i måneden for 2 usd. Du kan også oppgradere til VIP-pakke; med hemmelige fordeler. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg tar patent på en mikrochip som alle nyfødte får ved fødsel. Den lagrer informasjon fra lymfeknutene i kroppen og programmerer de inn i et simpelt pacman spill. Ut fra informasjonen får man detaljer som farge på pacman, hvor mange spøkelser det er, hvor store banene er etc. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg tar patent elbil uten batteri men med strømledning så du kan ikke trenger å lade hele tiden. Du må derimot ha en veeeeeeldig lang strømkabel for å komme deg en plass. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg tar patent på en motorisert mobiltelefon, drevet av en 2 takts bensinmotor. Man kan ha hele innretningen på ryggen som en sekk og veier ca 30 kg. Det anbefales å bruke lyddempende headset for kommunisering. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg tar patent på varm iskrem. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg tar patent på en ny geometrisk form som jeg kaller Pliscinogram, som er en blanding av alle andre geometriske former, som er helt på grensen til teoretisk og filosofisk umulig. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg tar patent på regnkrem. Det er det motsatte av solkrem - som skal hindre regnforbrenning. Hvis det regner veldig varmt regn. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg tar patent på tåfis for fingrene. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg tar patent på alkoholfri vodka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå