Pliscin Skrevet 4. august 2020 Forfatter Del Skrevet 4. august 2020 Jeg tar patent på en drunksafe alkolås, koblet til PC-en, som gjør at hver gang det blir registrert inndata på facebook, twitter, messenger, snapchat, instagram, VG kommentatorfelt, diskusjon.no etc etc. så må man blåse i alkometeret, og få under 0,2 i promille for å kunne fortsette. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Pliscin skrev (20 timer siden): Evnen til å adoptere deg selv, slik at du blir både ditt eget barn og din egen far. Jeg tar patent på Pliscin sin rare adopsjon. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. august 2020 Forfatter Del Skrevet 5. august 2020 Jeg tar patent på en deepweb-app til android. På den kan man med en touch bestille drap, kidnappinger, slaver, dop etc. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Jeg tar patent på Co2. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Jeg tar patent på den lange viseren på analoge klokker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tar patent på vei som er laget av gummi. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Jeg tar patent på en penisforlenger som består av en hyssing med en innretning til å feste rundt penisskaftet, og en dobbel halvstikk til å knyte fast til hengerfestet på bilen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Jeg tar patent på innmaten av covid19 viruset. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. august 2020 Forfatter Del Skrevet 11. august 2020 Jeg tar patent på et munnbind som også kan brukes som menstruasjonsbind, og som luftfilter på gressklippere og mopeder. Gjerne alle 3 i motsatt rekkefølge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Jeg tar patant på neste post, og det h*n skriver i den. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 Jeg tar patent på ordet "patant" som blir erstatteren til "patent", som forsvinner ut av ordbøkene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Jeg tar patent på bokstaven som enda ikke er kommet i våres alfabetet. https://www.treningsforum.no/forum/index.php?action=printpage;topic=65156.0 https://jardar.wordpress.com/tag/bokstaven-kjell/ https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kjell_(bokstav) Endret 16. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 Jeg tar patent på Oslo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Tar patent på trusa/bokseren din. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. august 2020 Forfatter Del Skrevet 19. august 2020 Jeg tar patent på en kondom som består av et gammelt avispapir og en strips. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg tar patent på å fjerne dumheten til Trump og der etter putter jeg den langt inni rompa hans. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. august 2020 Forfatter Del Skrevet 21. august 2020 Jeg tar patent på en vibrator med bensinmotor. 4-takts, med EFI, V-tech, smidd stempel og racing tennplugg. Kjøres på BF98 for full effekt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg tar patent på søvnen din. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Tar patent på en død maur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå